Hawaï ?
[Paar maanden later]
Vandaag zijn ik en Bill een jaar samen. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog helemaam geen cadeau en ik weet echt niets om voor hem te kopen. Ik zit nu in mijn kamer en ik weet echt niets. Ik voel me zo schuldig, ik moet toch wel iets hebben om aan hem te geven.. Hij heeft wel gezegd dat hij vind dat ik super mooi kan tekenen. Misschien moet ik een tekening van ons 2 maken? Maar dat duurt nog wel even en Bill komt zo.
Ik ga toch maar aan mijn bureau zitten en begin te tekenen, ik ben van plan mij en Bill hand in hand te tekenen met daar en hartje boven. En dan daar nog tekst bij enzo^^
Een uur later ben ik bijna klaar, ik ben aan de tekst bezig en opeens gaat de bel. Ik schrijf nog snel dat laatste woord en loop dan naar beneden.
En ja, daar staat Bill in de deuropening. Ik geef hem een zoen en laat hem dan binnen. Ik loop naar boven en zei nog tegen Bill dat hij even moest wachten. Ik haal de tekening en neem hem mee naar beneden. Ik geef hem aan Bill en tot mijn verwondering vond hij het prachtig! Daarna gingen we in de zetel zitten en gaf Bill mij zijn cadeau. Het waren 2 kaarten om op vakantie te gaan naar Hawaï. Het is zo fijn. Ik kan het me al voorstellen, ik en Bill samen rond wandelen op het strand. Alleen wij 2, geen Tom die ons kan storen, geen paparazzi, alleen wij 2. Ik knuffel Bill super hard met tranen in mijn ogen. 'Voor wanneer is het?' vraag ik dan. 'Wel, om eerlijk te zijn vertrekken we morgen al, ik heb de kaarten al lang'. Ik spring en gat in de lucht en Bill gaat recht staan. Dat had hij beter niet gedaan want ik sprong letterlijk in Bills armen. Bill moest er best om lachen.
[Avond]
Ik en Bill hebben net naar Jumper gekeken en we gaan nu slapen. Ik wandel naar boven met Bill achter me aan. Ik ga naar de badkamer en doe de deur voor Bills gezicht toe. Ik doe mijn Hello Kitty pyjama aan en poets mijn tanden. Ik veeg ook snel mijn make-up weg en ga dan terug naar mijn kamer. Bill gaat nu op zijn beurt naar de badkamer en doet ook zijn ding. Daarna komt hij terug en komt naast mij in bed liggen. 'Slaap lekker' fluister hij in mijn oor. 'Slaap lekker' antwoorde ik stil en al snel vielen we in slaap.
Reageer (2)
Oh,Gij Schrijft Pas Mooi,Liefie ö
1 decennium geledenwaha,Kvint u Seriés Echt zo'n Verslaving enal (':
Jaja^ Ik meen ut zne,Hon x
(H)WEET JE ?!? JIJ BNT ECHT SUPEERR LIIEEFF
1 decennium geleden