41
Justin was nou al een maand en 3 weken weg, hij zou over een weekje terug komen! Ik kon niet wachten om hem te zien!
Ik zat op school en ik lette zoals altijd niet op, het was doodstil in de klas totdat de speaker een geluidje maakte waar de directeur altijd iets door zei als het belangrijk is ‘Hallo allemaal, ik ben usher’ De klas werd gelijk rumoerig ‘Er zit hier een meisje op school genaamd Selena Sheer en ik wil haar vragen om naar het schoolplein te komen’ Ik keek verbaasd huh? Waarom moet ik nou weer komen? ‘Nou selena, ik denk dat dat duidelijk is, waar wacht je nog op’ zei de leraar lachend, ik stond verbaasd op en liep het klaslokaal uit, daarna liep ik de lange trap af en kwam uiteindelijk buiten aan, ik keek rond en zag allemaal leerlingen bij het raam staan om te kijken wat er ging gebeuren, ik keek rond maar ik zag helemaal niemand, waarom laten ze me hier naar toe komen en dan is er amper iemand ‘Selena’ hoorde ik veraf van achter, ik draaide me geschrokken om, ik herkende zijn stem meteen, de persoon had een pet op die laag over zijn gezicht hing maar ik herkende zijn manier van staan, het was Justin! Hij deed zijn pet af en grijnsde, ik bleef hem maar met open mond aankijken, hij spreidde zijn armen en ik rende als een gek op hem af en sprong in zijn armen. Ik hield hem stevig vast en hij mij, uiteindelijk liet ik hem los en keek hem aan ‘Wat doe jij hier? Je zou toch over een week pas terug komen!’ ‘ja dat klopt, maar ik miste je te veel dus ben ik een week eerder gestopt’ Ik keek hem aan ‘Ik heb je echt gemist justin!’ ‘Ik jou ook shawty’ Hij kwam langzaam dichterbij en drukte daarna zachtjes zijn lippen die ik heel erg gemist heb op de mijne, hij trok me stevig tegen zich aan en kuste me, ik hoorde van alle kanten gejoel, maar het ging mij alleen om justin. Justin,justin en nog eens justin!
Reageer (3)
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww zo leuk verhaaal <3
1 decennium geledenAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHWWWWWWWWWW
1 decennium geledenZO LEUK
GO ON!!
aaaaw...
1 decennium geledenBtw leuk verhaal!