Home alone
We gaan door en komen nog veel enge dingen tegen, zelfs Bill was bang! We gaan nog in een paar dingen tot we wat hoofdpijn hebben. We wandelen dan nog een beetje hand in hand bij de kermis en gaan daarna terug naar huis. Bill gaat maar naar zijn huis want hij is nog niet thuis geweest, en ik ga natuurlijk ook naar mijn huis. Ik kom thuis en mijn vader is er niet. Ik ga naar de keuken en zie een briefje op de frigo plakken. Ik lees wat er op staat: Wees niet ongerust, ik ben naar de supermarkt.. Fijn, ben ik alleen thuis. Ik wandel naar boven en ga naar mijn piano die in mijn kamer staat. Ik begon Unfaithful te spelen van Rihanna. Daarna ga ik naar beneden en zet de tv aan. Hold On van de Jonas Brothers is bezig. Ik ben zo verslaafd aan dat liedje en uit gewoonte zet ik de tv wat luider. Ik zing ook luidkeels mee tot het einde. Daarna gaat de voordeur open en komt mijn vader naar binnen. 'Hi pap!' zeg ik als ik hem een zoen op zijn wang geef. Ik kijk op de klok en zie dat het al laat is. 'Ik ga slapen, slaapwel!' 'Slaapwel' antwoord mijn vader. Ik wandel naar boven, doe mijn Hello Kitty pyjama aan en kruip dan in mijn warm bedje.
Reageer (3)
Mooi^^
1 decennium geledenx
snel verdurrrr
1 decennium geledenMOREMOREMOREMORE
1 decennium geledenSUPEEERR