Ik ga naar de kast en neem er iets uit. Ik ga terug naast hem zitten en neem zijn hand. Ik zorg dat hij niet kan kijken en shuif dan een ring rond een overgebleven vinger zonder ring. Niet zomaar een ring hoor! Een speciaale ring met een mooi hartje erop met daarin B+N=forever. Ik zorg dat hij weer kan kijken en hij kijkt meteen naar zijn ring. Hij lacht eens en geeft me nog een zoen. 'Dat is niet alles' zeg ik. 'Kom!' vervoledig ik m'n zin. Ik trek hem recht, doe mijn schoenen aan, neem snel mijn jas en daarna npg mijn handtas. Ik doe de deur open en doe hem dan terug op slot. Ik steek de sleutel snel in mijn handtas en geef dan Bill een hand. We wandelen een tijdje tot de we eindelijk bij de kermis zijn. Ja je hoort het goed, de kermis! Ik zie dat het griezelhuis er staat en sleur Bill mee naar de kassa. Ik betaal voor Bill mee en sleur hem dan in een karretje. De karretjes vertrekken allemaal apart dus we moeten niet wachten ofwe zijn al vertrokken. Bill weet dat ik daar altijd super bang in heb dus hij doet alvast zijn arm om me heen. Opeens voel ik iets op mijn schouder. Ik kijk en opeens zie ik daar een spin. Ik gil superhard en dan zie ik de 'spin' terug naar boven gaan via een touwtje.

Reageer (3)

  • linda313

    snel verdur (K)

    1 decennium geleden
  • TOMshit

    More !! ze zijn superr

    HVJ

    1 decennium geleden
  • Stfnisoundss

    Wihi De spin aan Het Touwtje x'D
    Btw: Ge zyt een Snelle (:
    Supr & snel verdr<3
    Honi Hvj.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen