Sorry dat ik weinig schrijf. Ik post vandaag 2 hoofdstukken en komende week wil ik dit verhaal afronden.

Allison Black

‘Oh, ehm Jake?’ vroeg ik twijfelend. ‘Ja.’ ‘Ga jij eigenlijk naar de bruiloft?’ Hij verstijfde een beetje en ook Seth blik verschoot gelijk naar Jacob. ‘Ik weet niet, jullie?’ probeerde hij stijfjes. ‘Ik wel,’ antwoordde ik. ‘Dan ik ook,’ zei Seth en hij glimlachte even naar me. Jake zuchtte. Dit kleffe gedoe was een beetje moeilijk voor hem nu. ‘Ik ben het Bella wel verschuldigd om te gaan, hè?’ vroeg hij ons. Seth knikte terwijl ik mijn hoofd schudde. ‘Ja, daar heb ik wat aan,’ zuchtte hij geërgerd en hij gooide zijn armen in de lucht. ‘Jake, je bent haar niets verschuldigd, jij was er vaker voor haar dan zij voor jou. Je moet dit alleen doen als je het zelf wil. Maar als je het niet wil, moet je er wel aan denken hoeveel het voor haar zou betekenen als je gaat. Je bent haar beste vriend en haar dag is waarschijnlijk pas perfect als jij er ook bent.’ Het begon tot hem door te dringen dat ik gelijk had. Maar toch bleef hij besluiteloos. ‘Ga anders even een stukje wandelen, daar worden mijn gedachte ook altijd helder van,’ stelde ik voor. Hij knikte en stond op. Hij drukte nog een kus op mijn voorhoofd en glimlachte naar me. ‘Dank je, zus. Je bent de beste.’ Ik glimlachte ook naar hem en al na een paar seconden klapte de deur dicht. Seth glimlachte lief nar me terwijl hij met zijn hoofd schudde. ‘Wat?’ vroeg ik lachend. ‘Jij!’ antwoordde hij ook lachend. ‘Wat is er met mij?’ vroeg ik verbaasd. Hij stond op en drukte een kus op mijn lippen. ‘Je bent geweldig.’ ‘Dat hoor ik vaker,’ grinnikte ik.
Die middag ging ik samen met Leah, Emily en Kim naar Port Angles om kleding te halen voor de bruiloft. Na uren te hebben gezocht naar jurken en bijpassende schoenen en sieraden, had ik en mooie jurk tot op mijn enkels gevonden. Daaronder had ik zwarte pumps en Emily had een ketting voor me gevonden met dezelfde rood en zwarte tinten. Kim had een hemelsblauwe jurk met fraaie plooien. Ze had er een paar zilverkleurige kettingen en een blauwe haarband bij gekocht. Emily kon niet kiezen dus Kim, ik en Leah besloten dat ze de grijze jurk met de witte sieraden en schoenen moest kopen. De jurk viel losjes om haar lichaam heen en accentueerde haar mooie grijze ogen. Als laatste moest Leah, eerst wilde ze geen jurk maar toen we zeiden dat Dave –waar iedereen nu van wist- het vast geweldig zou vinden, deed ze het toch maar. Voor Leah kwamen we uit op een crème kleurige jurk die net niet té bloot was maar wel de mooiste delen van haar lichaam goed uit deed komen. Ze had er schoenen bij in dezelfde tint en Emily zei dat ze nog sieraden had die er prachtig bij zouden staan. Nu waren we helemaal klaar voor de bruiloft.

Reageer (2)

  • Cinta

    Blij dat je verder schrijft!!
    EnNu nog verder!!!

    1 decennium geleden
  • Uneventful

    ik ben trots op je dat je verder schrijft. <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen