[paar dagen later]
Bill, Tom, Oksaan en mijn vrienden weten ondertussen natuurlijk al wat er gebeurd is. Gisteren was de begravenis en iedereen was. Dat was natuurlijk heel lief, en ik ben er ondertussen wel al wat overheen. Vandaag zijn ik en Bill 2 maanden samen. Ik heb niet echt zin om er om te feesten, maar we gaan zeker wel iets doen! Ik zit in de zetel nog wat boterhammen te eten. Opeens gaat de bel en ik vlieg naar de deur. Ik doe snel open en daar zie ik Bill dan staan met een zak in zijn handen. Ik laat hem met plezier binnen en ga in de zetel zitten. Bill komt naast me zitten en kijkt naar me. Ik kijk natuurlijk ook. 'Wat zit er in die zak?' vraag ik met een grijns. Hij lacht eens en neemt dan iets uit de zak. Het was een ketting. Een ketting in de vorm van een hartje met zijn naam erop. Dan liet hij zijn ketting zien, het was net dezelfde, maar dan met mijn naam erop. Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen, het was super mooi! Ik knuffelde Bill en gaf hem een lange zoen. 'Zal ik hem bij je om doen?' vraagt Bill dan. Ik knik hevig en doe mijn haar omhoog. Hij doet voorzichtig de ketting om mijn hals. Als dat gebeurd is lach ik nog eens naar hem. 'Maar ik heb ook nog wat voor jou..' zeg ik dan grijnzend.

Reageer (3)

  • linda313

    wat is het? ^^ snel verder (K)

    1 decennium geleden
  • Stfnisoundss

    Super Liefié^^
    Snel Snel Snel Verder Zne (:
    en Mijn Vervolg Komt Mischien Nog Vanavond
    Of Morgen^)
    Maar SNEL VERDER^^

    1 decennium geleden
  • TOMshit

    IKKE WIL WETEN WAAT !! (yeah)


    ik hou vn jee

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen