Foto bij chapter 1

Mijn hele leven had ik in een dorp gewoond aan de kust, de paarden mijn vriendinnen alles woonde daar. Maar door de scheiding van mijn ouders ging het op school ook niet zo goed, het deed om mijn moeder te zien lijden, we zouden verhuizen naar een ander dorp aan de andere kant van het land, La push in de staat Washington. Mijn moeder had een eigen manege en gaf rijlessen, ze wou hier mee verder gaan maar ze was op zoek naar een oud boerderij in La Push, het was net begin de zomervakantie en ik zat in het vliegtuig, mijn moeder ging al een week eerder en was waarschijnlijk bezig met de stallen opknappen, mijn eigen paard Willy was ook al in La Push en ik miste hem verschrikkelijk. Ook al wist ik dat het maar voor even was, ik vond Willy alleen en achter gelaten als een pasgeboren veulen, hij lag in het bos en ik hield zoveel van paarden dat ik het kleine veulen meenam naar huis, mijn moeder zei dat als ik er goed voor zou zorgen, dat ik hem mocht houden, ik koos voor de naam Willy, geen idee eigenlijk waarom ik die naam koos, onlangs dat het een merrie was. Ik zuchtte en klikte de riem vast toen het werd opgeroepen. Ik wist dat ik niet meer terug kon, en eigenlijk maakte het me niet meer veel uit. De druk op mijn oren werd hoger, ik liet mijn oren pas ploppen toen het vliegtuig op de grond stond. Toen ik mijn moeder met een lach op haar gezicht zag, wist ik dat dit een fantastische tijd zou worden...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen