Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 14

reacties?

De volgende dag ging je alarm vroeg af.Je zette hem snel af en ging meteen uit bed. Je was gisteren vroeg naar bed gegaan en je hebt je moeder ook niet meer gezien sinds die ruzie. Het was nog maar 8 uur maar toch was je al klaarwakker. Je pakte uit je kast een jeans en een blauw topje en kleedde je om. Daarna deed je je haar in een staart en deed nog wat make-up op. Je laadde uit je rugzak je schoolgerief en stak daar je vest en graffitibussen in. Je deed je afgetrapte zwarte all stars aan en ging daarna naar beneden. Je pakte nog een appel uit de mand en ging toen via de voordeur naar buiten toe. Je ging te voet naar het park toe en je zag Sam al op je staan wachtten. Sam:zo vroeg? Jij:ja k wou weg van huis. Sam:oei weer ruzie? Je knikte en Sam knuffelde je. Sam:ik weet iets om je op te vrolijken. Jij:en dat is? Sam:jij die je kunstwerk gaat afmaken. Je grijnsde eens en jullie stapten samen naar het plein toe. Omdat er vaak politie kwam moesten jullie s’morgens hieraan werken. Sam:ik sta wel op de uitkijk. Jij:zeker van? Sam:uhu doe nu maar. Je gaf Sam nog een knuffel en pakte dan een bus uit je zak. Je begon te spuiten en na een uurtje was het eindelijk af. Sam:wow ziet er super uit. Jij:dankje. Sam:we moeten het vieren. Jij:huh hoezo? Sam:dat de politie eindelijk niet kwam en dat het afgeraakt is duh! Je lachtte eens en stak je spuitbussen weer in je rugzak. De lege bussen smeet je in de vuilbak. Jij:redbull? Sam:ja! Je lachtte eens en jullie gingen samen naar de winkel toe. Sam:nu we daar toch zijn kunnen we ineens chips halen. Jij:het is nog geen 10 uur. Sam:en dan jij let daar toch ook nooit op. Je lachtte eens en pakte een groot pak chips uit de rekken. Sam die liep ondertussen naar de redbull en riep door heel de winkel:hoeveel? Jij:doe maar 6 dan komen we even toe! Je zag niet veel later Sam terugkomen met de blikjes. Je pakte er een aantal van haar over en jullie gingen naar de kassa toe.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen