Afscheid ;D
Na een eindje gewandeld te hebben komen we aan bij een frituurtje. We bestellen en gaan dan buiten aan een gezellig tafeltje zitten. Ik zit naast Bill en over Oksaan, dus Tom zit naast Oksaan en over Bill. Terwijl want aan het eten zijn zet Bill zijn hand op mijn been. O, hoe onopvallend, dacht ik bij mezelf lachend. Ik zette mijn hand op zijn hand dus het viel niet op dat we allebei maar met 1 hand aan het eten waren. Maar wat maakt het uit, als ik over Oksaan en Tom moet beginnen nu. Oksaan zit de hele tijd te lachen om Tom die maar niet van haar lijf kan blijven. Dus opzich vallen wij nog heel goed mee. Als het eten op is vertrek ik terug naar mijn eigen huis en gaan Oksaan, Bill en Tom naar Bill en Toms huis. Ik moet dus de andere kant opgaan, maar ik moet nog afscheid van Bill nemen en dat gaat niet op 1,2,3. Ik knuffel Bill en daarna laat hij me los hij komt dichterbij met z'n hoofd en onze neuzen raken elkaar zachtjes daarna zoend hij me teder op de mond. Ik wou dat de zoen eeuwig bleef duren. Daarna knuffelde we elkaar nog eens en zeiden we voor de laatste keer voor vandaag hoe graag we elkaar wel niet zien. En daarna.. Wandel ik verder, zonder Bill.
Reageer (2)
Prachtt
1 decennium geledenVERDR^^
IK wil MEERR .. <33
1 decennium geledenZE zijn gewweldigg