Gaan eten dan maar
Na een tijd komen we aan bij het huis van Bill en Tom. We stapen uit en gaan naar de door. Bill neemt de sleutel en doet de deur open. Bill en Oksaan zijn nog niet thuis dus we zijn weer alleen. 'Wat zullen we eens gaan doen?' vraagt Bill. 'Uhm.. We kunnen foto's gaan trekken!' zeg ik blij. Bill lacht eens en ik trek hem mee naar de tuin, onderweg nam ik nog snel het fototoestel. We gaan op de trampoline en ik doe het fototoestel aan. We gaan liggen en ik trek een foto. Ik kijk even en hij is super mooi. We trekken nog een paar foto's op de trampoline, schommel, ... Daarna horen we een deur open en toe gaan. We gaan naar binnen en zien Tom en Oksaan staan. 'Welkom thuis' zeg ik lachend. 'Haha, dankje^^' antwoord Oksaan ook lachend. 'En hoe was het?' vraagt Bill. 'Leuk natuurlijk, aja Oksaan was bij mij' antwoord Tom en knipoogde daarna naar Oksaan. 'Zullen we ergens gaan eten?' vraag ik dan. 'Sgoed' antwoord Tom. Ik neem mijn jas en doe hem weer aan. We wandelen naar buiten. Ik wandel naast Bill en Oksaan. En Tom wandelde natuurlijk aan de andere kant van Oksaan.
Reageer (2)
Omg,Praacht enal.
1 decennium geleden+ Dat Meisje op de Fto is Awesome ö
En Snel verdr Honii♥
WIEE I WANT MOREEE
1 decennium geleden