Schaatsen
When you say you need me like I need you.
And you can't be without me.
Like I can't be without you.
'Ik zie dat je een idee hebt! Tell me!' vroeg ik ongeduldig. 'Wel..' begon hij. 'We kunnen gaan schaatsen!' zegt hij blij. Ik weet dat Bill helemaal niet kan schaatsen, maar ik ben superblij met het voorstel. Ik knik dus enthousiast naar hem. Hij stond op en pakte een sjaal en handschoenen en propte het in een zak. 'We zullen ook nog bij jou huis stopen voor je spullen' zei hij. Hij ging de kamer uit en ik volgde hem. Hij ging de trap af en deed alvast zijn schoenen aan. Als ik de trap afkwam waren net zijn schoenen aan en gingen we naar buiten. We gingen in Bill's auto zitten en vertrokken naar mijn huis. We waren er snel en ik ging snel naar de deur. Ik deed hem open en zag dat m'n vader al thuis. 'Hoi pap!' zei ik voor ik hem een zoen op z'n wang gaf. 'Ik ga schaatsen met Bill!' zei ik dan als ik naar de trap liep. Hij zei dat dat goed was en ik ging naar boven. Ik nam mijn overcoole muts, sjaal en handschoenen en liep toen weer naar beneden. Ik ging naar de deur en wandelde naar buiten. Ik ging terug naar Bill's auto waar Bill nog altijd in zat. Ik stapte in en Bill reed naar de schaatsbaan!
Reageer (2)
Amzing, Snel verdr Jom
1 decennium geleden'Laat je me iets Weten?'
IK WILL MééééééRR (duivel) XX
1 decennium geleden