Zijn kamer
Na een tijdje zijn wel al aan het huis van Bill en Tom. Bill doet de deur open en wandeld naar binnen. Ik wandel achter Bill aan en sluit dan de deur weer. Blijkbaar waren Oksaan en Tom al vertrokken, er was niemand meer. Alleen de hond. Bill gaf wat eten aan de hond en nam daarna mijn hand vast. Hij wandelde met mij mee naar zijn kamer. Ik heb zijn kamer nog nooit gezien dus ik ben best benieuwd. Bill deed 1 hand voor mijn ogen en met de andere maakte hij de deur open. Als we in zijn kamer wandelde deed hij eerst de deur dicht en deed dan voorzichtig zijn hand weg. Ik stond versteld! En niet alleen omdat het een grote kamer was! Overal waren wel foto's van ons te bespeuren. Ik kreeg niets uit mijn mond! Bill zag het en lachte eens lief. Hij deed de gordijnen toe en deed een paar kaarsjes aan. Hij legde de kaarsen in een vorm van een hartje. Hij ging op het bed liggen en deed teken dat ik bij hem moest gaan liggen. Ik ging naar hem toe en ging tussen zijn armen liggen. Ik staarde naar het plafond waar ook een foto van ons hong. Maar dan de grootste en de mooiste. 'Oh, Bill. Je bent echt een schat!' kreeg ik dan nog met moeite uit mijn mond. Hij lachte nog eens lief en gaf me een zoen. Zo lagen we daar een hele tijd. We praten over vanalles. Plots is het al 2 uur. 'Wat kan een uur snel voorbij gaan.' zei ik dan lachend tegen Bill. 'Zullen we dan maar iets gaan doen?' vroeg hij. 'Oké, maar wat?' vroeg ik dan aan hem. Hij dacht even na en plots zag ik dat hij een idee had.
Reageer (2)
Wihi,Gij schrijft Masas Mooi enal ö <^(3
1 decennium geleden