Pah, weet geen passende titel ;D
And tell me that you love me.
Everything's alright.
When you're right here by my side.
Niet veel later komen we aan bij mijn huis. Ik en Bill stapen uit de auto en gaan naar de voordeur, ik neem mijn sleutel uit mijn handtas en doe snel de deur open. Het was een lange dag dus we zijn allebei moe. 'Zullen we maar gaan slapen?' vraag ik dan aan Bill. Hij knikt en we gaan naar boven. Ik doe mijn pyjama aan en poets snel mijn tanden, Bill doet dat ook en komt dan bij mij liggen. We vallen allebei snel in slaap. De volgende morgend word ik wakker door de zonnestralen die in mijn kamer schijnen. Bill ligt er al niet meer dus besluit ik maar op te staan. Ik neem wat kleren en ga naar de badkamer. Ik kruip in de douche, douch me wat en droog me dan weer snel af. Ik doe mijn kleren aan en droog mijn haren. Ik doe snel een staart in mijn haar en ga dan naar beneden. Bill zit al aan tafel te eten dus ik ga naar hem toe. 'Goed geslapen?' vraag ik voor ik hem een zoen geef. 'Ja tuurlijk, jij?' vraagt hij dan. 'Ook hoor!' zeg ik nog als ik voor hem aan tafel ga zitten. Ik smeer mijn boterhammen snel en eet ze dan op. Als we gedaan hebben met eten ruimen we de tafel af en gaan we naar de woonkamer. 'Ik moet om één uur thuis zijn e..' zegt Bill dan. 'Om één uur al?! Het is al bijna half één' zeg ik dan. 'Ja sorry. Maar Tom en Oksaan zijn van plan vandaag iets te gaan doen, en ik heb beloofd dat ik dan wel naar ons huis ging. 'Oké..' zeg ik dan. 'Je mag eigenlijk best mee hoor!' zegt Bill dan. Ik lach naar hem en knik dan blij. 'Zullen we dan maar vertrekken?' vraagt Bill. Ik knik en doe snel mijn schoenen aan. Ik neem snel mijn jas en doe hem aan. Daarna wandel ik hand in hand met Bill naar zijn huis. Mijn huis hoefde niet op slot want mijn vader ging zo thuis zijn.
Reageer (4)
Supr<$
1 decennium geledensnel verderrrrrr
1 decennium geledensnel verder ^^
1 decennium geleden Verddeeerr <3
1 decennium geleden