I've found a reason for me.
To change who I used to be.
A reason to start over new
and the reason is you.

Ik stap net zoals Bill uit de auto. Ik volg Bill naar de deur en zie dat Bill zijn sleutel zoekt. Na een korte tijd heeft hij zijn sleutel gevonden en opend de deur. Ik ben super zenuwachtig en wandel rustig achter Bill het huis in. Ik kom meteen in de woonkamer uit en zie nog niemand. Dan roept Bill plots dat we er zijn. Opeens zie ik een mooi jong meisje de woonkamer binnen komt. 'Hallo, ik ben Oksaan.' zei ze als ze naar mij toen kwam. 'En jij bent zeker Nele?' vroeg ze voor dat ze me een zoen op de wang gaf. 'Ja,dat ben ik.' zei ik wat verlegen. Toen kwam Tom de woonkamer binnen en kwam ook naar mij toe. 'Hallo Nele!' zei hij voor dat hij me ook een vriendelijke zoen op mijn wang gaf. 'Ja broertje, ik moet ze zeggen: je hebt smaak!' zei Tom lachend tegen Bill. Ik begon te blozen. 'Ach Tom, heb je dat echt nu pas door?' antwoorde Bill lachend. Tom zei niets meer alleen dat we wel in de zetel mochten gaan zitten. We gingen zitten en praten nog wat. Het blijkt dat Oksaan echt wel een hele toffe is, misschien worden we wel nog goeie vrienden! Na een tijd is het al laat en vertrekken ik en Bill maar weer. We nemen uitgebreid afscheid en gaan dan weer naar mijn huis, Bill zal wel weer blijven slapen!

Reageer (5)

  • Stfnisoundss

    Supr^^
    + Ik bn PIRATESTEPH (:
    Duzja^^

    1 decennium geleden
  • SweetEnemy

    verderrrrrr <3333

    1 decennium geleden
  • TOMshit

    SUPERR<3

    1 decennium geleden
  • linda313

    en snel verder natuurlijk (A)

    1 decennium geleden
  • linda313

    BILLLLLLL!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen