Sweet attention,
love and tenderness.
When it's real it's unconditional.

We lopen hand in hand naar de kassa en betalen. Daarna gaan we Phantsia Land binnen en gaan meteen op vanalles. Ergens rond de middag wandelen we rustig hand in hand naar een tafeltje. We zetten onze spullen bij dat tafeltje en gaan dan eten bestellen. Als we ons eten hebben gaan we terug naar ons tafeltje. We zetten ons over elkaar en beginnen te eten. Tijdens het eten komt er een meisje voor een handtekening en een foto samen met Bill te nemen. Bill doet dat natuurlijk en eet daarna rustig verder. Als het eten op is neem ik Billz ijn hand vaqt, boven tafel. 'Ik moet je nog iets geven' zegt Bill. 'Echt, nog iets? Dit is toch goed genoeg!' zeg ik. 'Ja, maar een extraatje kan nooit kwaad' antwoord Bill. Bill haalt dan een foto uit zijn zak (zie foto) en geeft hem dan aan mij. Het is een foto van ons. Ik draai het om en daar staat vanalles geschreven (zie foto), ik lees het rustig. Ik heb bijna tranen in mijn ogen van blijdschap. Ik sta op en geef Billeen dikke knuffel. 'Je bent een schat!' zeg ik dan nog voor ik hem een zoen geef. 'Dus we gaan naar Tom en Oksaan hierna?' vraag ik dan blij. Bill knikt. Ik steek de foto veilig in mijn zak en neem daarna Bill's hand vast. 'Kom!' zeg ik dan tegen Bill. En we doen onze toer verder in Phantasia Land. Als het al laat is en Phantasia Land gaat sluiten vertrekken we maar weer. Ik stap weer in de auto van Bill en Bill zelf natuurlijk ook. Bill start de auto en vertrekt. Na een lange tijd zijn we eindelijk aan gekomen bij het huis van Bill en Tom.

Reageer (3)

  • PIRATESTEPH

    Omg gaa duz egt wl snel verder!

    1 decennium geleden
  • TOMshit

    VERDER POEPSSIIEE

    1 decennium geleden
  • SweetEnemy

    snel verderrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen