My happy b-day !
and I can't back down.
I've been losing so much time.
Ik trek Bill mee naar de kast waar al de DVD's liggen en laat hem kiezen. Hij kiest uiteindelijk voor The Eye. Ik steek hem in en start hem op. Ik ga dan naar de zetel en ga tussen Bill's armen liggen. Zo kijken we de hele film uit. Daarna is het al laat dus gaan we maar slapen. Ik ga naar boven met Bill achter me aan. Ik ga naar de badkamer, doe mijn pyjama aan en poets mijn tanden. Daarna doet Bill net hetzelfde. Ik lig al in bed en viel al een beetje in slaap. Tot ik warme handen om me heen voel, ik draai me om en zie Bill lachen. Ik geef hem nog een zoen en zeg daarna nog slaapwel. Dan val ik toch snel in slaap. De volgende ochtend word ik wakker door Bill. 'Ha, je bent wakker zoet!' zegt hij dan. 'Gelukkige verjaardag!' roept hij blij. Ik lach naar hem en geef hem daarna een zoen. 'Hier, onbijt op bed!' zegt Bill voor hij een plateau op mijn bed lacht. 'Oh dankje zoet!' zeg ik blij. Ik eet het eten rustig op terwijl Bill zich aan het klaar maken is. Als mijn eten op is en Bill uit de badkamer is, neel ik wat kleren en ga ook naar de badkamer. Ik zet de douche aan en kleed me uit. Ik stap onder de douche en was mijn haar. Daarna spoel ik me helemaal af en ga uit de douche. Ik droog me af en doe daarna mijn ondergoed aan mat daarop een paarse skinny en een zwart topje. Ik doe natuurlijk ook mijn Hello Kitty kousen aan en ga daarna naar beneden. Ik droog mijn haar beneden en ga dan nog even naar boven om mijn zwarte handtas te nemen. Dan loop ik terug de trap af en doe mijn zwarte schoenen aan met een klein hakje. 'Klaar?' vraagt Bill dan. 'Ja, ik neem alleen nog even mijn jas.' zeg ik. Ik neem mijn zwarte jas en wandel daarna met Bill naar buiten. Ik doe de deur op slot en wandel daar na hand in hand met Bill naar de auto. 'Waar gaan we nu eigenlijk naar toe?' vraag ik als ik net in de auto van Bill zit. 'Zal je wel zien!' antwoord Bill met een knipoog. Ik kijk lachend uit het raam en wacht tot we er zijn. Na een tijd zijn we er dan, Phantasia Land. 'Ik stap super blij uit de auto en vlieg op Bill af en geef hem een dikke knuffel. 'Dit is geweldig! Dankje zoet!' zeg ik dan tegen hem. 'Dat is graag gedaan!' antwoord Bill.
Reageer (3)
Goedd nzu<3333
1 decennium geledenwihi.
FATHASIALAND IS FxCKING ZALIG ZOET !! SNEL VERDEERR
1 decennium geledensnel verderr <33
1 decennium geleden