You're the only one for me
Waking up.
My eyes.
Open up.
'Maar ik ga terug naar huis, oké?' vroeg Bill dan aan me. 'Mmm.. Oké dan.' antwoorde ik. 'Ik kom vanavond wel terug, zou ik dan misschien mogen blijven slapen? Want we moeten morgen vroeg opstaan.' vroeg Bill onzeker. 'Ja, natuurlijk!' en ik keek al wat blijer. 'Oké, tot deze avond!' zei Bill. Ik ging samen met hem weer naar de voordeur en deed hem al open. Bill ging door de deur maar draaide zich dan om. Hij gaf me nog een zoen en fluisterde daarna 'I Love You' in ijn oor. 'I Love You Too!' zei ik dan. Hij vertrok en ik zwaaide hem nog uit. Ik ging terug naar binnen en sloot de deur.
[Bill POV]
Ik neem afscheid van Nele en wandel dan naar mijn en Tom's huis. Waarschijnlijk is Oksaan ook thuis. Dat is namenlijk Tom zijn grote liefde. Ik kom aan bij mijn huis. Ik neem de sleutel uit mijn broekzak en doe daarmee de deur open. Tom was anders te lui om de eur open te doen voor mij. Ik wandel naar binnen en sluit de deur dan weer. 'Ik ben thui!' roep ik dan door het huiis heen. Opeens komen Oksaan en Tom uit de keuken. 'Haa broertje, je bent er weer!' zegt Tom lachend. 'Waar ga jij toch altijd naar toe? Naar je geheime liefde?' vraagd Oksaan lachend. 'Nee.' antwoord ik, maar ik heb het gevoel dat ik wel heel rood word. En dat hadden ze blijkbaar ook wel gezien. 'Jaja, vertel eens. We hebben toch geen geheimen voor elkaar?' zegt Tom.
Reageer (1)
Gesnapt ö?
1 decennium geledenOksaan Is dt een echte Naam?
Btw:Prachtig vrhl<3