Bill !
I don't wanna dream.
'cause my dreams don't comfort me.
The way you make me feel.
Ik zit in de zetel naar tv te kijken tot plots de bel gaat. Ik loop naar de voordeur en maak hem snel open. Daar zie Bill dan staan. 'BILL!' zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef. Hij lachte en als ik hem dan los liet gaf hij me een kus op de mond. 'Kom binnen.' zeg ik dan. Bill stapt naar binnen en kijkt eens rond. 'Ben je alleen thuis?' vraag hij dan. 'Ja.' zeg ik met een lach. 'Zullen we dan naar de speeltuin gaan.' vraagt Bill plagerig. Ik antwoord natuurlijk met een grote glimlach. 'Ja!'. Ik doe snel mijn jas en schoenen aan en trek hem dan mee naar buiten. 'Ik meende dit dus niet!' zei Bill dan met een lach. 'Weet ik' zeg ik voor ik zijn hand vast pak. Zo wandelen we dan hand in hand naar de speeltuin. Als we daar aan komen gaat Bill op de schommel zitten. Er staan er twee maar ik ga toch op zijn schoot zitten. Bill begint te lachen, maar als hij uit gelachen is begint hij plots te schommel. Ik begin super hard te lachen, maar hou me toch goed vast. Ik viel bijna, maar Bill dacht eens de reddende engel te spelen dus nam hij me vast. Maar door dat hij mij vast had en dus niet de schommel vielen we allebei van de schommel.
Reageer (3)
x'D wuahha
1 decennium geleden<3
Prachtig.
snel verderrrrr <3333
1 decennium geleden