hope you like it (:

'Vond je het leuk?' vraag ik aan Mil als we terug naar ons vakantiehuisje aan het wandelen zijn. 'Ja, heel leuk! Ik ben zo blij dat je terug kan lachen' zeg ze opgewekt. Ik glimlach en wandel verder. Na een paar minuutjes zijn we er al en ik neem de sleutel. Ik doe de deur open en ga naar binnen. 'Waar zijn mam en pap?' vraagt Mil. 'Ze gingen winkelen, had je dat niet gehoord?' Ze schud haar hoofd. 'Mag ik naar buiten?' vraagt ze. 'Oké, maar niet te ver gaan e' zeg ik. Ze spurt naar de achterdeur en gaat naar buiten. Ik zie ze naar de eenden lopen, ze vind het blijkbaar wel heel leuk.

Ik besluit ook maar eens naar buiten te gaan. Ik ga naar Mil en zeg dat ik eens ga winkelen. 'Wil je mee gaan?' vraag ik dan nog. Ze knikt blij en we gaan naar het centrum. Na een paar winkels gedaan te hebben besluiten we terug te gaan. Onderweg komen we weer voorbij de trampoline, maar deze keer kijkt Mil me heel lief aan. Ik weet al wat ze wilt. Ach, waarom ook niet? Ik steek een euro in het machientje en ga naar één van de vier trampoline's. Het ijzer dat er eerst onder was, gaat stil naar beneden. Mil doet meteen haar schoenen uit en begint meteen te springen. Ze gaat al zeer hoog. Ik glimlach en doe ook mijn schoenen uit. Ik begin mee te springen en zorg dat Mil nog hoger gaat. We hebben veel plezier en na de 10 minuutjes komt het ijzer onder de trampoline stil terug. We doen onze schoenen terug aan en gaan verder naar ons vakantiehuisje.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen