Part six'

'Hoe wil je haar jaloers maken dan?' vraag ik nieuwsgierig en sta ook op. Hij zegt niets, maar zet het fototoestel op een bankje ergens verder. Hij zet de zelfontspanner op en komt terug naar me toe gelopen. Hij zet mijn armen rond zijn nek en zet zijn armen rond mijn middel. Onze neusen raken elkaar met de top aan en ik kijk die in zijn ogen. Kon dit moment maar eeuwig duren. *Flits*, Bill loopt terug naar het fototoestel en lacht breed als hij de foto bekijkt. 'Die is echt mooi', zegt hij dan. Ik lach naar hem terwijl hij terug naar mij stapt.

'Wees gerust, ik zal de foto's niet op netlog zetten. Alleen aan Lisa laten zien als ze niet geloofd dat we een stel zijn' zegt hij als we terug op het gras zijn gaan zitten. Ik kijk hem raar aan. 'Een stel?' vraag ik dan. 'Wel ik had het idee om te doen alsof we samen zijn, om haar nog jaloerser te maken. Maar wees gerust, we moeten alleen maar zo doen als zij in de beurt is. Of wil je liever van niet?' vraagt hij dan bezorgd. 'Nee, het is wel oké' zeg ik dan. Bill lacht. 'Het klinkt misschien stom. Maar we hoeven het maar even te doen. Ze zal me toch gaan haten, dus dan ga ik ze nog amper zien' zegt hij dan. Ik knik maar.

'Ow, is dat Lisa daar niet?' vraag ik als we terug zijn gaan wandelen. 'Inderdaad, wacht even dan. Ik ga het uitmaken' zegt hij moedig. 'Succes' zeg ik terwijl hij al naar haar loopt. Hij staat te praten en plots doet hij teken dat ik moet komen. Ik ga er maar naar toe en hij neemt mijn hand vast als ik naast hem sta. 'Wel, bewijs het dan' zegt Lisa bitchy. Ik kijk Bill raar aan. 'Zeker dat je dat wilt zien?' vraagt Bill aan Lisa. Lisa knikt, en ik heb het ook al door. Of is het niet waar misschien?' zegt Lisa. 'Oh, jawel hoor' zeg ik moedig. Ik kijk Bill aan, 'kus me' doe ik met mijn lippen naar Bill als Lisa niet kijkt. Bill komt dichter met zijn gezicht en zet voorzichtig zijn lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en geniet. Het is gewoonweg heerlijk. Bill doet voorzichtig zijn lippen weer van de mijne. 'Was dat alles?' zegt Lisa weer bitchy. 'Dat kan ik doen met iemand waar ik niet op verliefd ben hoor' zegt ze. 'Ik denk niet dat je dat zou aankunnen, Lisa. Maar als jij het niet wilt geloven is dat pech voor jou, het is toch uit tussen ons' zegt Bill. Hij neemt weer mijn hand vast en we wandelen weg van Lisa.

Als we voorbij de hoek zijn laat hij weer mijn hand los. 'Ze gelooft het wel' zegt Bill met een glimlach. 'Waarom? Waarom moest je zonodig een andere liefje hebben eigenlijk?' vraag ik niet begrijpend. 'Wel, ze moet jou niet hebben. En ze zou dus nooit denken dat ik op jou verliefd zou worden. Dus, het tegendeel is daar bij bewezen, en ik wil haar gewoon jaloers zien' zegt hij dan. 'Maar, sorry voor de zoen. Die was niet gepland' zegt hij dan nog. 'Dat is niet zo erg' zeg ik zo cool mogenlijk. Ik kan moeilijk zeggen dat ik het heerlijk vond e. 'Gaan we maar terug naar huis?' vraag ik aan Bill. 'Ja, das goed'

Reageer (1)

  • Beccaa

    Goed zo Billie ;D
    Verdeeer ^^ ilyou' <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen