Take 4

Als we aankomen bij het zwembad betalen we snel en gaan naar de kleedkamers. We gaan meteen naar het einde van de gang en gaan samen in een familiekot-ding ;D. Als we klaar zijn nemen we nog samen een kastje en proppen we alles erin. We horen luide muziek en gaan het zwembad binnen. Blijkbaar is er een serieus feestje aan de gang want er is een DJ en iedereen is luidkeels mee aan het zingen met 'Just dance' van Lady GaGa. Ik glimlach naar Shauni en we beginnen luidkeels mee te zingen.

Ik word wakker en duw mijn wekker af. Ik sta vermoeid op en ga naar beneden. Ik pak een kom en neem de cornflakes. Ik gooi het in de kom met een beetje melk. Ik eet het op en ga dan rustig tv kijken. Er is niets speciaal op tv dus ga ik terug naar mijn kamer. Ik start mijn laptop op en wacht geduldig tot hij opgestart is. Ik meld me meteen aan op msn en ga ook al op internet. Ik zie dat Bill online is en zet me ook online. Ik start en lang gesprek.

Ik stap in de douche en doe snel mooie kleren aan. Daarna droog ik mijn haar en doe make-up op. Waarom ik me zo mooi maak? Wel, Bill heeft me eindelijk gevraagd om iets samen te gaan doen. Ik ben echt zo blij, we gaan samen naar Leuven. Dat wordt zo leuk! Ik pak nog snel mijn handtas en doe mijn hakken aan. Ik stap met mijn mama in de auto en vertrek naar de bushalte. Als we daar aankomen zie ik Bill al zitten, ik stap met een glimlach uit en ga naast hem zitten.

Reageer (1)

  • Beccaa

    Hij zou beter zen lief dumpe >.<
    Verdeeeer ;D
    iloveuu' <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen