Saaie schooldag
Ik zit met mijn potlood maar op de bank te tikken. Wat kan T.O toch saai zijn, gelukkig is het nu nog groepswerk. Dat valt eigenlijk best wel mee, maar ik zelf snap er niet zo veel van. Het is de rest die alles doet. Ik schiet meteen recht als ik de bel voor de tweede keer hoor. Hoef, de twee lesuren zijn voorbij.
Ik wandel over de speelplaats tot ik Lore en Nina al zie. Ik ga er naar toe en geef ze een knuffel. We babbelen wat over jongens en nog van die dingen. Je kent dat wel ; ). Opeens gaat weer de bel. Damn, nu heb ik aardrijkskunde -_- Saai..
Na aardrijkskunde hebben we wiskunde, ook al saai. Daarna is het middag, en krijgen we dus gratis soep. Najaa, lekkere soep is het niet, maar toch. Daarna is het weer speeltijd, maar Nina wou weer persé naar de voetbal kijken. Daarom ging ik maar naar Pauline, ze stond bij Mitch te praten. Zo gaat de dag nog door ...
Eindelijk gaat de laatste bel van de dag, ik sprint snel naar beneden en ga het schoolgebouw uit. Ik wandel samen met Tim naar de bus. Nee, ik moet niet met de bus, maar Tim wel. En ik wacht altijd samen met hem, ik moet waarschijnlijk toch weer te voet naar huis. We babbelen wat tot Nina er bij komt staan. Maar zij moet al snel door als haar moeder komt aangereden. Ik geef haar nog en knuffel en ze verdwijnt in haar auto. Daarna moet Tim ook weg met de bus. Ik geef hem nog een knuffel en zwaai hem nog uit. Dan vertrek ik ook maar te voet naar m'n huis...
Ik ben een beetje tv aant kijken tot ik een bericht krijg. Het is van Shauni: 'Hééj Indira, zin om vandaag te gaan zwemmen? xx' Ik stuur snel terug dat het goed is, en ze stuurt dan nog om wat uur ze me komen halen. Ik ga naar boven en doe mijn bikini alvast aan. Ik neem mijn zwemshort, ondergoed en handdoeken. Ik stop ze beneden in mijn zak en doe mijn schoenen al aan. Dan neem ik mijn pul nog en doe die ook meteen aan. Dan gaat de bel en ik ga naar de deur. Ik zie Shauni voor de deur staan en ik ga naar buiten. Ik sluit de deur achter me en ga met haar mee naar de auto.
Sorry, deze is een beetje saai :]
Reageer (1)
Snel verder ! x
1 decennium geleden