Part Two.

Ik sluit de computer af en ga naar de badkamer.Ik poets mijn tanden en doe mijn pyjama aan. Dan ga ik terug mijn kamer in en kruip in m'n warm bedje.

Ik druk mijn wekker af en sta vermoeid op, ik neem wat kleren uit mijn kast en ga er mee naar de badkamer. Ik probeer de deur open te doen, maar blijkbaar zit die op slot. Oh nee, Vincent is nog in de badkamer. 'Komaan Vincent, haast u!' roep ik. Ik wacht een tijd tot Vincent eigenlijk de badkamer uit komt. 'Kleintje' zeg ik dan. Dat zeg ik altijd tegen mijn broer. Zo klein is hij niet hoor, maar ik ben bijna even groot als hem en hij is al 19 jaar. Hij schud met zijn hoofd en gaat naar beneden. Ik ga snel de badkamer in en douch me. Daarna doe ik mijn kleren aan en poets mijn tanden. Ik naam de stijltang en begin met mijn mijn haar te stijlen. Als dat gedaan is ga ik naar beneden en pak snel wat cornflakes. Ik doe het in een kom en doe er dan nog wat melk bij. Ik neem een lepel en zet me aan tafel.

Ik zit in de auto naast mijn vader. Ik heb mijn iPod in mijn oren, maar plots merk ik dat Vincent iets tegen me zegt. Ik doe de oortjes uit mijn oren en kijk achterom. 'Wat?' vraag ik. 'Geef me eens een kauwgom' zegt hij. Ik neem een doosje kauwgoms uit mijn zak en geef het aan hem. 'Hou maar' zeg ik. Ik neem weer de oortjes en steek ze weer in mijn oren.

Ik sta nu al 10 minuten alleen op de speelplaats. Opeens komt er een blauwe auto, ja de auto van Bill en Toms ouders. Bill en Tom stappen uit en nemen hun boekentas uit de koffer. Tom en Bill komen naar mijn kant doe. Tom stapt verder en Bill stopt bij mij. 'Goeiemorgend', zegt hij. 'Goeiemorgend' antwoord ik terug. 'Hebt ge een warme pull aan?' vraag ik lachend. Voor jullie me raar aankijken, het is dikke-truien dag ^^ En ook nog eens vrijdag, de 13de dus. 'Bwoa, ik heb gewoon veel pullen aan' antwoord Bill. Ik glimlach en staar weer voor me uit. 'Hebt ge een tas mee?' vraagt hij. Ik knik. 'Ik dacht er deze morgend nog aan, ik was hem bijna vergeten' zegt Bill lachend. Ja, we moesten een tas meenemen naar school. We krijgen vandaag gratis soep! Opeens komt Lisa naar ons. Lisa geeft Bill een zoen en begint dan een gesprek met hem. Ik vang veel van het gesprek op, maar erg interessant vind ik het niet. Zo gaat het elke morgend, altijd als Lisa komt beginnen ze een gesprek en vergeet Bill me. Ik heb Bill zo graag, maar ik denk dat hij me niet meer moet hebben sinds we echt met elkaar praten. Ik weet echt nooit wat zeggen, en ik verveel hem altijd. Waarschijnlijk is hij altijd blij als Lisa komt. Dan is hij van me af, en heeft hij z'n Lisaatje. Bah! Ik ben al snel blij als ik Mitch zie komen, ik ga snel naar hem toe. 'Hoi!' zegt hij blij. 'Hééj!' antwoord ik. 'Waar ga je naartoe?' vraag ik. 'Koekjes-automaat', zegt hij blij. 'Oké, dan ga ik mee' zeg ik lachend.

Reageer (1)

  • LAURASHIIT

    Jaah het begin van deze serie is gwn supr..
    Ik hoop dat de rest even goed gaat zij :)

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen