Part One.

De zon gaat stil onder. Ik zie twee mensen hand in hand ook naar de zonsondergang kijken. Wat is liefde toch mooi, dacht ik bij mezelf. Ik sta op en kruip weer door mijn raam, ja ik zat op mijn dak. Daar zit ik wel vaker 's avonds. Ik vind het altijd zo fijn om naar de zonsondergang te kijken. Het is 10 uur, ik zou al moeten gaan slapen, maar ben helemaal nog niet moe. Ik ga voor mijn computer zitten en ga op msn. Er zijn niet zoveel mensen online, maar 14. Normaal zijn er altijd wel 26 online. Plots zie ik Bill online komen, daarom besluit ik me ook online te zetten en begin een gesprek.

Indira zegt:
Hééj! x
Bill/ Lisa, zie je graag! zegt:
Joee
Indira zegt:
alles goed?
Bill/ Lisa, zie je graag! zegt:
Jaja, metuu?
Indira zegt:
Tuurlijk ^^

...

We praaten nog wat tot dat Bill weg moet. En ja, Bill heeft inderdaad een lief, Lisa dus. Ik moet ze echt niet hebben! Ze noemd mij ook altijd een bitch enzo.. Maarja, ze staat niet hoger dan mij! Oké misschien wel, maar toch. Ik snap echt niet wat Bill in haar ziet, ze is zo.. Lelijk en stom! Lisa zit dan ook nog eens op mijn school, en ja Bill ook. Ik ken Bill al ongeveer 2 jaar. Maar we praatten bijna nooit in het echt tegen elkaar, maar sinds kort wel. 's Morgends, ik ben altijd zéér vroeg op school, en hij ook. Dan praten we soms wel bij elkaar, maar veel weet ik nooit te zeggen..

Maar nu meer informatie over mij.

Naam: Indira
Leeftijd: 15, bijna 16 :')
Friends: Bill, Lore, Nina, Melanie, Tim, Oksaan, Mitch, Pauline, Shauni.
Vijand: Lisa!
Geboren: Leuven, 17 Mei 1993.
Woont: Duitsland.
Hobbies: Piano, zingen en tekenen.

Reacties? :]

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen