Alle leerlingen naar de aula. klinkt er luis door het gebouw. Iedereen komt uit zijn of haar slaapkamer en vertrekt naar de aula. Ik neem Michelle aan de hand mee naar de aula. Al snel zijn we er en laat ik Michelle los. Ze loopt naar haar vrienden toe. Opeens voel ik 2 armen rond mijn middel. Snel draai ik me om. "Bill!" roep ik verrast en omhels hem kort. Hij pakt mijn arm en gaat ergens zitten en ik zak naast hem neer. Zodra iedereen zit komt er een oudere man in het zicht. "Hallo allemaal, welkom op The Artschool, speciaal voor creatieve leerlingen." Ik kijk naar Bill die naar mij zit te kijken en ik wordt rood. "Ik wil graag wat regels uitleggen voordat we aan het schooljaar beginnen. Ten eerste, jongens en meisjes slapen apart en alleen overdag mogen ze bij elkaar zijn." Ik kijk hem ongelovig aan en voel dat Bill een arm om me heen slaat. "Ten tweede, je bent..." verder ontgaat alles me, het boeit me geen flikker wat de regels verder zijn. Bill drukt me dicht tegen zich aan. "Denk je nou echt dat ik je zomaar alleen laat?" vraagt Bill fluisterend. "Die Justin gast slaapt naast je, dat heb ik gezien, ik kan je geen seconde alleen laten." Ik kijk hem met grote ogen aan. "Maar..we moeten gehoorzamen, we kunnen niet zomaar de regels overtreden!" zeg ik, Bill zucht en laat me weer los. "Je hebt gelijk." en verder zeggen we geen woord meer.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen