Foto bij Back in time

Het kan een beetje verwarrend zijn dus hier is een korte samenvatting wat hiervoor is gebeurd.
Je hoeft deze niet te lezen en als je het even niet meer begrijpt zet hier dan even een reactie please. Dan zal ik je vraag beantwoorden ,maar anders klik je op het volgende hoofdstuk : Don't bite
Hij komt zo snel mogelijk.

Mam zit in een strijd. Het jaar waar de strijd plaatst vind is verzegelt. Zodat Jonathan (mijn broer) en ik niet haar lot kunnen veranderen. Mijn moeder heeft ons toe vertrouwt aan de meest magieloze mensen in het hele universum. Elke keer wanneer we toveren worden we gestraft. Mij maken ze niet bang het zijn magieloze mensen die kunnen niks doen tegen de dochter en zoon van de meest magische heks ooit. Boos smeet ik vazen boeken alles wat ik kon vinden. Toen ik te horen kreeg dat mijn moeder een heks was die plots verdwenen was en ik woonde opeens al een jaar bij die magieloze mensen. Mijn broer had mij vast gepakt en gezegt "dat je het niet moet proberen te begrijpen."
Ik probeerde zo goed mogelijk iemand te zijn die ik nooit echt zou zijn ,maar ja wie wilt dat nou weten. Maar heksen kunnen niet zonder magie leven en proberen ze het toch zullen ze bij elke volle maan al hun opgeslagen magie gebruiken. Zelfs een glas verschuiven loopt uit tot een huis naar de andere kant van de planeet verplaatsen. Dit gebeurt mij dus elke volle maan. Mijn stiefmoeder wordt dan weer zo boos dat ze me huisarrest geeft tot de volgende volle maan denk ik. Want ik luister niet echt zo goed en ze geeft me zo vaak huisarrest dat ik niet meer weet wanneer ik geen huisarrest meer heb.
Oh ,en de Dimensie poorten brengen je naar elke plek die je wilt. Sommige zijn speciaal voor een bijzondere plek gecreëerd en andere zijn onstabiel. De onstabiele brengen je naar een plek waar je juist niet heen wil. Zo ben ik een keer in de badkamer van mijn mentor belandt.
Je denkt wel ,maar je kan ook orben. Ja ,maar toveren kan je beter niet doen wanneer je op een bezemsteel zit en andere plekken zijn verzegelt dus. Energiestromen zijn overal en zijn bijna hetzelfde als een aura. Ik volg meestal de gele of blauwe want die passen bij mijn aura. Als je aura hetzelfde is als de energiestroom van een dimensiepoort (ook al is die nogal onstabiel)kan je overal heen en kan je hem overal openen waar je heen wil. Dit is alleen heel lastig want het moet precies dezelfde kleur hebben.

Dit is het wel zo ongeveer wat ik weet over deze magische wereld. ;)

Reageer (2)

  • TostiXD

    Ik snap het! Maar ik vindt het wel knap hoe je dit verzint:)

    1 decennium geleden
  • TimeTravel

    Ik snap het zo'n beetje !!

    Woooh dat had ik niet verwacht!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen