{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and thirty-eight.]
DE HOGE KONING HEEFT EEN VRIENDINNETJE.
Paparazzi Haddock zegt het.”Na Koning Edmund de rechtvaardige heeft ook onze vijand Peter de Grote,Hoge Koning van Narnia een vriendinnetje.Hij werd door mij betrapt aan de rand van het Uilenbos,intens zoenend met een meisje.Het meisje in feite,is Selena Rose,zus van Gabrielle Rose en dochter van onze koning (lang hij moge leven.)Zij en haar zusje verlieten Andalusia voor Narnia en de reden is nu wel duidelijk.Koning Alan heeft nog niet gereageerd maar bronnen vertellen dat hij de laatste tijd erg droevig is door het voorval en hij zijn dochter liever zag met Jake Gold,de zoon van de gouverneur.Ook is hij nu razend op de Hoge koning.”Boven de tekst stond de foto waar Selena en Peter zaten te zoenen net na ze Lucy achterna was gegaan omdat zij dacht dat ze Aslan zag,maar dat was helemaal niet.Selena’s mond stond wagenwijd open en Raven duwde die stilletjes dicht.Caspian barstte in lachen uit en het leek alsof hij niet meer kon stoppen.’Wel,’zei Alex om de boel wat te laten afkoelen,’Ik zie mijn zusje héél véél liever met jou,Peter,dan met die Jake.’’Ik ook,’zei Peter verward en keek nog altijd verward.’Peter?Selena?Gaat het?’vroeg Susan bezorgd.Een traan liep over Selena’s wang.’Hé,Selena.Wat is er?’vroeg Nathalie bezorgd.’Het..i..is.,’snikte ze,’Ik.ik heb m..mijn vader hier gezien in het dorp.En hij was droevig,ik wìl hem zo niet zien.Ik wil laten zien dat ik van hem hou en naar hem toe lopen maar dat kan niet.Dan ben ik terug in Andalusia.’’Arme Selena,’zeiden Evi en Nathalie en gaven haar een knuffel.Nadat de Musso’s alles hadden ingepakt,ook slaapzakken om het gebrek aan kamers aan te pakken.’Wacht.’zei Alex,’We zien iets boven het hoofd.We kunnen nu het leger van de vijand verhinderen te vroeg te komen.'
Reageer (3)
Onze helden rusten ook nooit. Hahah.
1 decennium geledenx
Maakt niet uit. (:
1 decennium geledenHaha, heel droog bij de koning van Andalusia 'lang hij moge leven'. -Plat-
Jaaa, verhinderen.
spannend
1 decennium geleden