Dit keer werd ik weer wakker door wind langs mijn haren. ‘Heb ik de hele reis geslapen?’ vroeg ik verbaasd. Santiago knikte. Ik zuchtte. Wat heb ik?! ‘Mag ik zelf rennen?’ vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd. ‘Hoeft niet meer, we zijn er al’ zei hij. Hij zette me op de grond en keek naar het grote huis. Emmett en Jasper stonden bij de deur te wachten. Ze keken verbaasd op toen ze mij zagen. ‘Hael?’ vroeg Jasper. Ik knikte. ‘Ik dacht, ik kom eens op bezoek’ zei ik lachend. Ik liep op ze af en omhelsde ze. We liepen naar binnen en Santiago liep dicht bij me. Alice keek blij naar mij en omhelsde me zodra we in de woonkamer waren. Ze keek boos naar Santiago. ‘Hael, ga weg bij hem! Hij heeft de opdracht gekregen ons te bespioneren’ zei Alice. Ik schudde mijn hoofd en ging zitten ik pakte Santiago hand en trok hem ook op de bank. ‘Ik heb die opdracht gekregen’ zuchtte ik. Alice keek me geschrokken aan, net zoals de rest. ‘Ik heb geweigerd, waar ze het niet mee eens waren, maar ik ga niets zeggen, en ik ga Aro niet aanraken’ zei ik. Ze knikte. Ik zuchtte. ‘Waar is Renesmee?’ vroeg ik. ‘In Amerika, bij Jacob’s familie en de andere wolven’ zei Edward. Ik knikte, jammer. Ik wou haar wel weer eens zien. ‘Als je langer blijft zie je haar wel’ zei hij. Ik knikte. ‘Ik zou graag willen, maar dat kan niet’ zei ik. ‘Waarom niet?’ vroeg Alice. Ik keek naar Santiago en glimlachte. ‘Ik blijf bij Santiago, en hij moet weer snel terug’ mompelde ik. Het was meteen stil in het huis. Nou ja, alleen Edward, Emmett, Jasper, Alice, Rosalie en Bella waren er. ‘Je hebt een relatie met hem?’ vroeg Emmett. Ik knikte. Ze keken naar Santiago. ‘Kom op nou jongens! Ik hou van hem! Laat ons gewoon’ mompelde ik. Alice glimlachte. ‘Ik ben blij voor je’ zei ze. ‘Dankje Alice’ zei ik. Ik stond op. ‘Hoe laat is Carlisle terug?’ vroeg ik. ‘Vanavond’ antwoorde Edward. Ik knikte. ‘Dan gaan wij nog even langs Summer’ zei ik. Iedereen keek weer naar Santiago. ‘Een beetje vertrouwen in hem jongens’ mompelde ik en ik trok Santiago mee naar de garage, waar mijn auto stond die ik had achtergelaten op het vliegveld.
Reageer (12)
Ik heb je verhaal al een keer helemaal gelaten maar ik ga het gwn nog een keer doen omdat ik toch ziek ben maar hierdoor kan ik wel lekker doorlezen:)
1 decennium geledenWow man t leestzo lkkr door heb tot hier in een dag gelezen!!! En ben nog niet klaar hoor
1 decennium geledenZooo wat veel hoofdstukken....
1 decennium geledenDat kan ik egt niet allemaal lezen hoor.!!
Woow, dat was wel een erg kort bezoekje:P
1 decennium geledenomg ik gaf je je 52e kudo. En je staat op 5
1 decennium geleden