Foto bij Chapter 17. Magone

Jeej, 27 abo's! :'D
En jullie komen er nog wel achter waarom Magone zijn zusje in het echt anders noemt en nee, dat is geen gewoon Exandrisch gebruik.
En bedankt allemaal voor jullie lieve reacties <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Wynter

    Oh, -vouwt haar handen bijéén en kijkt dromerig naar het beeldscherm- wat heldhaftig! (yeah)

    1 decennium geleden
  • periphery

    Je hebt een nieuwe abo ^^
    Ik heb alle hoofdstukken gelezen in een half uurtje tijd en ik kan je eerlijk zeggen: ik ben sprakeloos.
    Dit is zo goed geschreven!
    Echt! Ik kan niet wachten op het vervolg!
    + Jouw fantasie... ik ben er heel erg jaloers op!
    Super gewoon en ga maar snel verder, hoor ^^

    (flower)
    x

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Het is echt leuk om dit vanuit Magone te lezen!

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Nou, Magone, niet zo jaloers. Dit gaat misschien wat te ver. En bovendien, wij weten allemaal dat Rionai uiteindelijk voor jou kiest, dat is toch leuk? Juist ja, dus laat die rode jongeman maar leven :Y)

    En Eveline. Jij bent zóóóó gemeen om nu te stoppen. Ik ben serieus verslaafd. Ik wil gewoon helemaal weten hoe dat wereldje in elkaar zit, en dat is zóóóó'n leuk spelletje voor kleine Jip (krul)

    Dus, snel verder. NUU!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen