Samantha Tremblay.

‘Samantha Tremblay geef je telefoon en wel nu!’ ‘Nee.’ Ik keek even de klas rond. Iedereen lag half te slapen. Waarom ik niet? Ik moest een wiskunde som oplossen op de bord. Ik had geen zin dus ik zat gewoon maar te pingen. Ik liet me op de grond vallen. ‘’Boem.’’ Hey das een leuk geluidje. ‘’Boem boem boem boem boem.’’Op en neer, op en neer, op en neer. Boven naar beneden, boven naar beneden, boven naar beneden. ‘U schoenen zijn best wel lelijk. Probeer volgende keer high heels of zo.’ ‘Ping.’ ‘Niet weer he. SAMANTHA GEEF JE TELEFOON?!’ ,Ik grinnikte. ‘Heb ik ook andere opties?’ ,Oke had die vrouw wat verkeerd gegeten of zo? Of had ze een allergische reactie? ‘U bent roooooooooooooooooooooooooood’ ,Wijste ik. Ze wees naar de deur haar linker hand was gebald tot een vuist. Oew ze wou me slaan. ‘Jammer genoeg kunt u me niet slaan mevrouw.’ ,Ik wees naar haar linker hand. ‘Al u dat zou doen… zou er echt iets gebeuren. U adres was toch ‘Reform street 24?’ Godsiedosie.. waarom werd die vrouw zo rood? Was ze ongesteld op de verkeerde plek of zo? Ja vast wel. Je weet het tegenwoordig niet meer met die leraren. ‘Nouuu DOEI’ ,Ik huppelde de lokaal uit. Halverwege stopte ik en keek haar met een enge grijns aan. Ja ik probeerde die vrouw bang te maken. Aangezien ik al dit jaar 15 leraren hier had weggejaagd. Damn ik was goed. ‘Love ya.’ Ze keek me verbaasd aan. Ik frommelde wat in me tas en JA. Ik heb het. ‘Alstublieft voor het geval dat’ ,Ik liep naar haar toe en gaf haar een pakje maandverband. Wat ben ik toch een lieverdje. Ik moest me volgens mij melden maar dat gaat niet gebeuren. Ik liet me met een plof op de trap vallen en toverde m’ n blackberry uit mijn zakken. Mijn mooie blackberry. Waar ik zo verliefd op ben.

#’ Oew. I like you Perry. <3
#’ Damn I’ m hot.
#’ Wow jij bent zeker van jezelf?
#’ Jupp.


#’ Hej Jag vet att du?
#’ Uhhh..







_______
Liefste lezersssss, KRIJGEN JULLIE ONS IN DE TOP 5? TOP 5 = MEER HOOFDSTUKKEN.
SO KUDO KUDO KUDO PLEAAAASE!

Reageer (4)

  • LovesDemiL

    geweldig hahahah snel verder(Y)

    1 decennium geleden
  • Humane

    #’ Oew. I like you Perry. <3
    #’ Damn I’ m hot.
    #’ Wow jij bent zeker van jezelf?
    #’ Jupp.
    geniaal
    xd verder!

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    <3333333333333333333333
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • brooksbeau

    BIEBERBIEBEBEBIEBEEER dat betekent verder in het bieberish.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen