Foto bij 1

"Anna! Wil jij even de afwas doen. Ik voel me zo, zo leeg van binnen. Het komt vast omdat ik al een week niet ben gaan Shoppen!Claire?! Kom je, dan gaan we naar de stad en krijg je een nieuw adidas vest. Je wou die roze toch? Uhm Anna, kan jij dan even het bed afhalen en de was doen?" roept haar moeder. "Argh! Anna dit Anna dat. Kunnen ze dan ook niks zelf?" Zegt Anna tegen zich zelf. Dan komt Anna's zus Claire er aan "Doei zusje, ga jij maar lekker de was doen. Dan gaan mama en ik lekker SHOPPEN! Ik hoop zo erg dat Rob bij Jack en Jones staat. Hij is zooo knap en.." Anna onderbreek haar zus "Ga gewoon weg! En die Rob van je is oerlelijk, heb je zijn neus wel eens gezien? Aangezien jij zelf ook super lelijk bent snap ik wel dat jij hem knap vindt." bulederd Anna. "Oow, jij bent zoo.. UWHL!"
Anna trekt een vals gezicht en steekt haar tong uit. En dat moet haar moeder net zien "Anna doe niet zo vals! Kom Claire we gaan." Anna's moeder slaat de deur dicht en roept nog even wat naar Anna. Maar Anna hoeft het niet te horen. Het is toch alleen maar gezijk. Was haar vader er nou nog die zou vast voor haar opkomen. Ze wil eigenlijk nog even verder aan haar jurk. Anna had voor haar verjaardag een paspop van haar vader gekregen, waar ze dan eigen kleding op kon ontwerpen. Maar ze moest eerst de was doen en de afwas. Anders kreeg ze de rest van de maand alleen maar brood. Dan gaat haar telefoon, het is Angie. Angie is haar beste vriendin, daar kan ze alles mee delen. Angie is helemaal gek op Justin Bieber. Oké ik geef toe hij is niet lelijk maar.. Heel haar kamer hangt vol!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen