Foto bij 002

Justin Drew Bieber

“Woeeeeehoeeeeeee.” Schreeuwde Ryan in mijn oor, waardoor ik meteen rechtovereind schoot. Ik keek hem geïrriteerd aan, kon hij me niet normaal wakker maken. “Iemand heeft hier last van een ochtendhumeur.” Ik rolde met mijn ogen en draaide me weer om, klaar om verder te slapen, toen er iemand met zijn volle gewicht op me sprong. “CHAZ BEN JE NIET GOED IN JE HOOFD OFZO.” Riep ik geschrokken uit. Begrijp me niet verkeerd, ze zijn geweldig, maar ze kunnen zo vreselijk vervelend zijn. “We gingen hier heen voor mijn rust, ja.” Mompelde ik. We waren naar de Bahamas gegaan, met zijn drieën. Mijn moeder was in protest gegaan, maar we hadden al geboekt – he he, slimme inval van mij, om eerst te boeken en dan pas te vragen –, dus ze had niet veel keus meer. Kenny was er ook, achter ons aan gestuurd door mijn moeder. We waren hem vergeten mee te nemen, maar zeg dat maar niet tegen hem. “Bro, waar zit je met je gedachten, we zijn op de Bahamas. Dat betekend, zeg jij het maar Chaz.” Zei Ryan alsof hij een verslaggever was. “Meisjes.” Maakte Chaz hem af. “Meisjes.” Herhaalde Ryan hem. “En meisjes!” zeiden ze nu tegelijkertijd. “Dat laatste beviel me wel.” Zei ik sarcastisch. “Dat dacht ik al, kleed je aan playboy, we willen zwemmen.” Ryan knikte, om te laten zien dat hij het met Chaz eens was. Ze liepen mijn kamer uit en langzaam rolde ik mijn bed uit. Ik viel met een klap op de grond en ik was gelijk wakker, ik dacht toch echt dat ik aan de andere kant van dit huge bed lag. Whatever. Ik douchte snel en trok mijn zwembroek aan – paars natuurlijk, want paars is swag –. En een kwartier later zaten we al bij het zwembad, waar Kenny met een koffie achter een krant zat. ‘PRANK TIME’ schreeuwde een stemmetje in mijn hoofd. Goede ingeving Justin, goede ingeving. Ik wenkte Ryan en Chaz die al met twee meisjes in gesprek waren en ze kwamen naar me toe. Ik legde ze snel uit wat ik van plan was en hoopte dat dit ons geen hernia op ging leveren. We slopen vanaf achter naar Kenny en tilde hem op. “WAT IS DIT?” riep Kenny geschrokken uit, en even later lag hij in het water. Kenny keek ons even boos aan, voordat we begonnen te lachen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen