Foto bij 1. Een milkshake van pijn misselijkheid en verdriet....

Zo ziet Ginger eruit, ikweet het is keira maar hier is het gwn ginger!:p

Kletsnat word ik wakker, ik kijk op mijn klokje en zie dat het 3 uur 's nachts is. Het was maar een droom, het was maar een droom.
Opeens voel ik spuug omhoog komen, zo snel als ik kan spring ik uit bed en ren ik naar de badkamer.Ik voel me eenzaam, niemand die mijn haren uit mijn gezicht haalt nu ik moet spugen, geen Jason geen mama, niemand.
De stilte in het huis dringt tot me door, wat is er met me aan de hand, ik heb bakken vol geld, een mega huis en niemand waarmee ik dit kan delen. En waarom ben ik steeds zo misselijk?
Ik leg mijn hand op mijn buik het knort. Honger flitst het door mijn hoofd .Voorzichtig loop ik de trap af . Beneden is het pikdonker, ik voel iets harigs langs mijn benen gaan .
Hé Junior jij bent er wel voor mij he?
Ik geef Junior een aai over zijn bol .
Ik knip het licht aan en loop naar de koelkast,hmmmm een banaan een appel, nee, ik wil gewoon iets ongezonds, m'n lijn voor The fight boeit me ff niet .Popcorn, ja! Met warme chocolademelk met slagroom!
De laatste tijd houd ik van de gekste combinaties, heel apart maar het smaakt me gewoon.
Wat nu? O ja de dvdbox van Sex and the city kijken.
Ik nestel me op de bank met een dekentje en een kussentje, Junior springt de bank op en komt naast me liggen.
Zo, Junior gaan wij even sex and the city kijken.
Hij piept, voor deze ene keer dan Junior!
Ik voer hem een popcorntje .
Ik zal morgen eens naar de dokter gaan.

Reageer (1)

  • Chelsealove

    Lezen mensenn!!!!!!!!!!!!!!
    En reactie tis me eerste storie!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen