Kiro POV

We keken elkaar aan. Yu begon me ineens te zoenen. Ik duwde hem weg, maar trok hem ook meteen weer terug en begon hem te zoenen. Het ging er best wild aan toe. We trokken allebei onze kleding uit en uiteindelijk kwam Yu in me. Nadat we klaar waren, zijn we op de bank in slaap gevallen. Toen we de volgende ochtend wakker werden deden we heel normaal tegen elkaar. We liepen naar de keuken om het ontbijt klaar te maken. Nadat alles op tafel klaar stond zijn we aan tafel gaan zitten om te ontbijten. 'Hebben wij nu iets?' vroeg Yu ineens aan me. 'Ik ben verliefd op jou, dus als het aan mij ligt hebben we iets met elkaar' zei ik tegen Yu. Yu moest een beetje blozen. 'Niet rood worden he, schat' zei ik met een knipoog tegen Yu. We moesten lachen en aten wat brood en dronken wat. Opeens ging de bel. 'Wie is er nou al zo vroeg hier?' vroeg Yu verbaasd. 'We laten nog aan niemand weten dat we wat hebben. Vind je dat goed?' vroeg ik aan Yu. Yu knikte en glimlachte naar me. 'Ik verstop me wel in de slaapkamer' zei Yu. Yu liep naar boven en ik liep naar de deur en ik deed de deur open. 'VERRASSING!' riep Strify uit en hij begon hard te lachen. 'Sorry dat ik hier zo vroeg ben, maar ik kon het gewoon niet laten om langs te komen. We moeten trouwens ook goed oefenen voor BandStars' zei Strify. Ik begon te lachen en knikte. 'Kom binnen' zei ik tegen Strify en ik deed de deur weer dicht. 'Wie was dat nou die zo vroeg aanbelde?' zei Yu die ineens in de woonkamer stond met een bloot bovenlijf. 'Hey, Strify, wat doe jij hier nou zo vroeg?' zei Yu. Strify keek ons allebei verbaasd aan.

Reacties?

Reageer (1)

  • syllie1992

    Straks gaat Strify iets vermoeden, niet dat hij het niet zou accepteren natuurlijk, maar ik ben blij dat Yu en Kiro samen zijn, ze zijn een leuk stel!

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen