Foto bij ~23~  Keep your damn head out of my body, my mind and my business

'Het spijt me Nathaniël, maar die aanval besliste het. Je bent weer een astmapatiënt.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • EndofRainbow

    Ahw, ERIK IS BACK man (dance)
    Maar dit is wel fucked up. Dikke ruzie weer met haar broertje, alles gaat mis, Erik, Jason...
    Ik hoop voor ze dat het ooit nog goedk omt.. ;)

    1 decennium geleden
  • Cresseyde

    Je mag je lezers nooit meer zo doen schrikken! Nooit meer!
    Weet je, je zou deze verhalen eigenlijk naar een uitgeverij moeten opsturen! Het is zo origineel en mooi beschreven! Nog een paar kleine correcties, de hoofdstukken samenvoegen tot je een paar grotere hoofdstukken hebt, een paar namen veranderen en schrijffoutjes eruit halen en je zou een bestseller hebben!
    Maar ik ga even aan mezelf denken, als je lezertjes je story moeten missen omdat je verhalen die je naar een uitgeverij stuurt, niet online mag zetten, zullen ze me vermoorden en ik zou het zoveel missen. Daarom zal ik gewoon schrijven, zet snel meer online!
    Ik ben normaal niet goed in lange reacties plaatsen, maar het moest er gewoon even uit xD
    <333333333

    1 decennium geleden
  • Kurt

    Omg, ik had het zelfde als Unnoticed! Ik schrok me ook dood.
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Depts

    Awwwwhhhh!!
    Zoo zielig!!! Heel mooi!!
    Ik kreeg net bijna een hartaanval, ik opende de bijlage bij mijn mail en toen stond er dat deze story niet bestond!!!!
    Gelukkig was dat niet zoo...
    Sneel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen