Foto bij 36

check 'm smexy zijn ogoshhh...

sorry, dat ik lang niet geschreven heb, had het erg druk met school enzo... Straks nog eentje!

De volgende dag hield ik een rustdag, ik was helemaal kapot door gisteravond, we waren pas om 5 uur vertrokken dus ik kwam pas rond half 6 thuis en justin kon me zoals altijd niet loslaten, dus ik was pas rond 6 uur in mijn huis met het gevolg dat ik pas om half 2 m’n bed uit ben gekomen..
Ik zat lui op de bank naar de tv aan het staren waar de MTV awards werd uitgezonden (herhaling), mijn gedeelte zou na de reclame komen totdat mijn mobiel afging ik keek op het scherm en zag dat het Justin was ‘Hello!’ ‘Hey shawty, ook zo moe?’ ‘Vertel mij wat’ zei ik grinnikend ‘haha, heb je nog plannen voor vandaag?’ ‘Nope, ik neem een rustdag’ ‘awesome!’ ‘Hoezo is dat awesome?’ ‘Ehm..doe ff de voordeur open okey?’ ‘Waarom?’ ‘Doe nou maar’ Ik stond zuchtend op en liep schuifelend naar de voordeur met mijn mobiel nog steeds tegen mijn oor, ik deed de deur open en zag een grijnzende justin staan, hij drukte zijn telefoon uit en zo deed ik dat ook ‘Surprise!’ ‘Jeej! Wat zijn we verrast’ zei ik terwijl ik de deur sloot nadat hij naar binnen was gestapt. Ik liep weer terug naar de bank en plofte neer ‘Zoo…ook leuk om jou te zien hoor, krijg ik niet eens een kusje’ ‘Heb je gister nog niet genoeg gehad dan?’ zei ik terwijl ik naar de tv keek waar ik nu op het podium kwam ‘Van jou krijg ik nooit genoeg!’ mompelde Justin terwijl hij naast me plofte en zijn arm om me heen sloeg. We bleven samen naar de tv kijken hoe de award werd weg gegeven en Justin een toespraak hield en me bedankte, toen ik dat zag kreeg ik gelijk weer een glimlach op mijn gezicht. Justin keek mij aan en ik hem, hij kwam dichterbij en drukte een zachte kus op m’n lippen ‘Wat vind je d’r van om samen te gaan zwemmen, je wou toch rusten? Dat kan het beste in een zwembad!’ zei hij terwijl hij nog steeds met zijn hoofd dicht bij de mijne ‘hmm…dan moet ik me weer gaan omkleden en naar boven lopen, allemaal te veel moeite’ ‘haha, lui kind, ik kleed je wel om’ zei hij terwijl hij met z’n wenkbrauwen op en neer ging ‘Neee dankje!’ zei ik terwijl ik opstond, hij pakte m’n arm vast ‘Het is geen probleem hoor, ik doe het met plezier!’ Ik maakte m’n arm los en stak m’n tong uit en rende daarna naar boven.

Reageer (3)

  • Smexy

    Hahahahaha

    <333333

    Super!! (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    please ga verder ookal heb je geen zin meer
    _O_

    1 decennium geleden
  • Belieberxx

    <333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen