Thuis aangekomen rende ik naar mijn kamer. Ik pakte mijn weekend tas en ritse hem open. Hmmm, wat heb ik allemaal nodig? Als eerst pakte ik mijn stijltang. Ik stopte een broek een simpel truitje en een pyjama er in. Mijn tandenborstel en make-up propte ik er ook snel bij. Ik deed mijn tas dicht en rende weer naar beneden. "Mam! Ik slaap bij Lizz" riep ik vanuit de gang. "Ja is goed hoor! Heb je je mobiel bij je?" antwoorde ze. "Ja!" riep ik terwijl ik al bijna buiten stond.

Een paar minuten later kwam ik aan bij Lizz. "Yay, je bent er!" Riep ze. Ik lachte een liep naar binnen. "We eten patat, je eet toch wel mee?" vroeg Lizz. "Ja lekker" antwoordde ik. Ik liep de trap op en gooide mijn tas in de kamer. Het luchtbed lag al klaar. "Zoek maar alvast een film uit dan help ik me moeder met de tafel dekken" Zei Lizz. Ik keek rond en zag de stapel films liggen. Het waren er een stuk of 15. Ik keek snel even naar de titels 'Dear John, Letters to Julliet, Valentine's Day, Paranormal Ac--' Deze word het. "Lizz, Ik heb deze uitgekozen!" riep ik naar beneden. Ik hoorde Lizz al te trap op rennen. "Welke?" vroeg ze. Ik liet het hoesje zien. "Oh nee, die heb ik al een keer gezien en dat doe ik niet nog een keer" zei ze snel. "Waarom niet? Was die zó eng?" lachte ik. "Ja echt wel" lachte ze. Ik keek naar de andere films. "Is deze goed?" vroeg ik terwijl ik het hoesje van 'Letters to Julliet' liet zien. "Ja, die heb ik zelf ook nog niet gezien" zei Lizz terug. "HET ETEN IS KLAAR" werd er van beneden geschreewd. Lizz en ik stonden te gelijk op en renden naar beneden.

Reageer (3)

  • Clove8

    super leuk !!!
    verder...(H)xD

    1 decennium geleden
  • xCarefull

    vedeeeeer(H)

    1 decennium geleden
  • AnnekexXx

    snel verder!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen