Foto bij I think 'm really in love with Tom Kaulitz. #1

Vorige 'keer:
Jullie [Jij en Ashlee] gooiden popcorn in de bioscoop. Het ging 2 keer goed. Maar bij de derde keer werden jullie gesnapt. Jij raakte in paniek en uiteindelijk rende je samen met Ashlee de zaal uit.

Kayleigh's POV:
'Kayleeeeeeeeigh?' begint Ashlee. 'Ja?' 'Mag ik bij jou slapen vandaag? Ik ben mijn sleutels vergeten.' vervolgt ze. 'Je sleutels vergeten hè? En daarom draag je een tas vol kleding met je mee.' 'Dat heb ik altijd bij me Kay.' Je giechelt. 'Het zal wel.' Ashlee steekt haar tong uit en jullie lopen verder naar jou huis. 'Kay vertel eens een mop.', jammert Ashlee terwijl jullie naar jou huis lopen. 'Uhmm, je weet dat ik niet grappig ben.' 'Ja dat weet ik maar vertel er nou maar één, meestal ben je zo droog dat het grappig is.' 'ha-ha.' zeg je. Je denkt diep na. 'Oké, uhmm.. Ik weet er één.' 'Vertel nou maar.' 'Oké, hoe stop je een giraf in de koelkast?' 'Geen idee.' 'Je duwt hem er gewoon in.' 'Kayleigh dat is niet grappig.' 'Ik ben nog niet klaar. Nou, hoe stop je een olifant in de koelkast?' 'Ik weet het niet.' 'Je haalt de giraf eruit een stopt de olifant er dan in.' 'Ha-ha' zegt Ashlee. 'Ik ben nog niet klaar! Er zitten drie apen in de boom de eerste valt uit de boom, waarom?' 'Geen idee.' 'Er was een banaan op de grond.' Voordat Ashlee iets kan zeggen zeg je:'Ik ben nog niet klaar.' 'Oké de tweede valt daarna uit de boom waarom?' 'Er was nog een banaan.' zegt Ashlee. 'Nee hij wilde zien waarom de aap naar beneden viel.' Ashlee schudt haar hoofd. 'Als laatste valt de derde aap uit de boom, waarom?' 'Geen idee.' 'Hij dacht dat het een spel was!' 'Oké nog een.' 'Nee Kayleigh niet nog een je grappen zijn niet eens grappig!' 'Dat vind jij!' Ze rolt met haar ogen. 'Oke alle dieren hebben een dieren bijeenkomst, welke dieren komen er niet?' 'Ik weet niet.' 'De olifant want die zit vast in de koelkast en de apen want die zijn uit de boom gevallen.' 'ha-ha' 'Oké de allerlaatste!' 'Je bent alleen in het bos, het is al donker en je moet de rivier oversteken de rivier is niet zo diep maar er zijn wel krokodillen in, hoe steek jij de rivier over.' 'Met een boot duh!'zegt Ashlee simpel. 'Hoe kom je aan een boot je zit in het bos alleen!' 'Die boot heb ik bij me.' 'Je hebt niks bij je.' 'Hoe moet ik dan de rivier oversteken jeez.' 'Leuk dat je het vraagt, Je loopt gewoon in het water naar de overkant, het is niet zo diep remember!' 'Maar de krokodillen dan?' 'Die zijn naar de dieren bijeenkomst DUH! Zelfs een kleuter weet dat Ash je stelt me teleur.' Ashlee schudt haar hoofd. 'Jij hebt geen gevoel voor humor.' 'I know Ash, I know.' Bij jou thuis aangekomen, doe je de deur open en lopen jullie rechtstreeks naar je kamer. 'Kayleigh ik heb een verassing voor je schat.', zegt Ashlee stralend. 'Oké dushi, wat is je verassing?' 'Wij gaan volgende week naar een Tokio Hotel concert.' Je ogen worden groot. 'EN DAT ZEG JE ME NU PAS!' Omg ik ga Tom zien live! 'Ja dat zeg ik je nu pas, aardig hè?' 'Ik haat jou' zeg je met een glimlach. 'Houd ook van jou lievie.', zegt ze lief terug. 'Maar, hoe heb je kaartjes kunnen regelen.' 'Oh nou mijn beste vriendin knows the band.' 'Maar ik ben je beste vriendin toch, of niet?' 'Nee, jij bent mijn hartsvriendin, daar zit een verschil in.' Je lacht. 'Wie is dan je beste vriendin?' 'Lauren, mijn buurmeisje, ze is het nichtje van George.' 'Oh dat is leuk om te weten en het klinkt heel ongeloofwaardig, hoezo weten we dat nu pas?' 'Geen idee maar ben je niet blij? Kun je eindelijk Tom ontmoeten.' 'JA IK BEN HEEL BLIJ, maar je had het me eerder kunnen zeggen, ik bedoel? WAT MOET IK AAN!' zeg je dramatisch. 'Er zit maar 1 ding op, morgen gaan we shoppen.' zegt ze met een serieus gezicht. Je trilt. Angst neemt je hele lichaam in bedwang. Morgen ga ik shoppen met Ashlee en geloof me je wilt niet weten hoe Ashlee is als ze shopt ik zeg maar 1 ding. Morgen zijn haar ouders arm.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen