Alle mensen die examen doen veel suc6!!!!

Ibrahim

De volgende morgen loop ik samen met Bojan het ziekenhuis in, `Vind ze het echt niet erg als ik mee kom?` vraagt hij voor de tiende keer. `Nee vind ze gezellig hoor.` antwoord ik lachend. `Hey schatje,` ik buig over Noah heen en geef haar een lange zoen. Uit me ooghoek zie ik dat Bojan op de stoel is gaan zitten en nep geintreseed een krantje aan het lezen is. `He Bo jij was er ook` zegt Noah dan enthousiast. `Huh ja al zeker een minuut of 10` zegt hij grijnzend terwijl hij opstaat en haar 3 zoenen geeft. `Zo ging dat in Nederland toch` Noah knikt. `Juist ja goed onthouden. Leuk dat je mee bent gekomen` `Ik heb niks bij me want ik was bij Ibi blijven slapen was me sleutel kwijt` en hij keek haar onschuldig aan. `Zo genoeg gesjanst met mijn vrouw` zij ik lachend. Ik hoorde voetstappen en zag Janine binnen komen. Een blauw paarsige plek zat in haar nek `Zo wat is er met jou gebeurd` zij ik geschrokken. `O dit` en ze wees naar haar nek. `Gestoten` `Ja geloof je dat zelf ook` vroeg ik met mijn wenkbrauwen opgetrokken. `Huh ja, maar ik ga Noah even controleren hoor. O je hebt nog een vriend bij je ik ben; Janine` zij ze allemaal in één adem. Ik schudde ongelovig mijn hoofd dit geloof ik dus echt niet. Maar ik kon me er niet lang mee bezig houden want ik hoorde een eer bekende stem achter me `Zo kijk eens wie we hier allemaal hebben` zij David lollig. `Sorry ik denk zal Noah is verrassen is die sjansbal van een Bojan en haar lieftallige echtgenoot er al` Noah schoot in de lach `Haha jij spoort echt niet we mistte alleen jou humor nog` zij ze grijnzend. `Bloemen voor jou` en hij gaf haar een zoen op haar wang. `Zo heeft onze Sjanserd geen bloemen` zij David toen verbaasd. `Ja ik was bij ibrahim kon dan toch geen bloemen halen` verdedigde Bojan zich. `Beneden kan je bloemen kopen hoor` mengde Janine zich in het gesprek. `Sorry ik was nog niet wakker toen denk ik, dan zal ik nu wel een mooie bos bloemen kopen hoor` `Nee joh dat hoeft niet` zij Noah hikkend van het lachen. `Ja nu zal ik David is laten zien wat echte bloemen zijn` Bojan schonk David nog een strijdlustige blik en liep naar beneden.


reactieee(flower)

Reageer (5)

  • XbutterflyXX

    mm fuck niet met hem!
    hij is van mij

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    geniaal xD

    snel verder <3


    ik voorspel een romance tussen Bojan en Janine (cool)

    1 decennium geleden
  • Tuena

    xD

    Bojan Vs. David

    1 decennium geleden
  • Allysae

    geniaal
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen