51.
Roselyn Valentina Patterson
Die avond ging Justin ook echt weg. Ik knuffelde hem stevig terwijl we buiten stonden en wachtten op de taxi die elk moment kon komen. 'Ik ga je echt missen Justin. Echt heel erg. We moeten echt elke dag bellen hè.' Justin glimlachte en knikte. 'Tuurlijk bellen we elke dag. Anders overleef ik het niet. En ik ga jou ook ontzettend missen Rose.' Justin keek me aan en drukte zijn lippen op die van mij. 'Love you.' fluisterde hij in m'n oor. 'Love you too.' fluisterde ik terug. Net op dat moment kwam de taxi aangereden. Justin, Pattie en Scooter laadden hun koffers in en Scooter ging al in de auto zitten. pff, had hij haast ofzo? Voor de laatste keer drukte Justin zijn lippen op die van mij en voor de laatste keer proefde ik zijn tong. Daarna stapte ook Justin de auto in. Ik zwaaide naar ze en toen waren ze uit het zicht verdwenen. Ik zuchtte even diep en merkte toen pas dat er iemand naar me stond te kijken. Ik keek naar de overkant van de straat en m'n adem stokte in m'n keel. Daar stond Jus. En erg blij keek hij niet om mij te zien. Ik stak twijfelend mijn hand op, als groet maar hij reageerde niet. Het enige wat hij deed was mij boos aankijken. Na een paar seconden wat wel uren leek te duren liep hij snel weer verder. Oké, zo wilde ik het nou ook niet. Jus was een vriend van mij. Hij was samen met Tin mijn beste vriend en nu konden we nog geeneens hoi tegen elkaar zeggen. Ik moest dit gewoon even goed met hem maken en met dat idee liep ik achter hem aan.
hoi, alweer saai. dat komt dus omdat ik geen inspiratie heb wat jullie al weten. ik heb een paar kleine ideetjes maar die zijn maar klein en daar ben ik dus zo mee uitgeschreven als je snapt wat ik bedoel dus misschien komt bijna het einde dan maar. sorryyy. en ook sorry dat ik niet zoveel meer schrijf. ik heb m'n toetsweek voor de vakantie echt verkloot en nu moet ik deze periode wel goed m'n best doen om over te kunnen enzo, hopelijk snappen jullie het (:
Reageer (10)
snel verderrr
1 decennium geledenVERDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. DOEI.
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenJay amazing gauw verder!
1 decennium geledenhihi ik snap dat echt heel goed (:
1 decennium geledenverder <3