BandStars (001)
Kiro POV
Ik zat op de bank naar de TV te kijken, totdat er reclame kwam. Ik liep naar de keuken om wat drinken te pakken. 'Dé nieuwste show van dit jaar! BandStars! Zing of speel je in een band? Dan is dit dé kans op beroemd te worden. Schrijf je snel in op de site.' hoorde ik ineens op de tv en ik liep snel weer terug naar de TV en kon nog net de site lezen. Ik startte meteen de computer op. Ik pakte de telefoon en belde Yu 'Heb jij net ook die reclame over het nieuwe programma BandStars gezien?' vroeg ik aan Yu door de telefoon. 'Nee, ik was een DVD aan het kijken. Zal ik anders nu naar je toekomen de DVD is toch net af en ik woon tenslotte maar 2 straten verder dan jou' zei Yu. 'Ja is goed, ik zie je zo!' zei ik en ik hing de telefoon weer op. Ik startte internet op en tikte de site in. Ik keek bij Informatie en las alles door. 'Dit is echt onze kans om beroemd te worden' zei ik zachtjes. Opeens ging de bel. Ik sprong meteen van de stoel af en rende naar de deur. Ik deed de deur open. 'Dit is gewoon echt geweldig!' riep ik. 'Sorry?' zei de postbode. 'Ooh, sorry, ik verwachtte iemand anders' zei ik lachend. 'Alstublieft, een pakketje voor u.' zei de postbode. 'Dank u wel' zei ik terug. Ik deed de deur weer dicht en legde het pakketje op de tafel neer. De bel ging weer. Ik liep weer naar de deur en deed de deur open. Dit keer was het Yu wel. 'Hey, laat maar zien waar je het over had' zei Yu met een grote glimlach op zijn mond. Yu kwam naar binnen lopen, ik deed de voordeur dicht. 'Wil je misschien wat drinken?' vroeg ik aan Yu. 'Nee, dank je. Ik wil nu wel meteen weten waar je het over had' zei Yu. Ik lachte. We liepen naar de computer toe. Ik liet Yu alles lezen. 'We moeten meteen Romeo, Strify, Shin en Luminor bellen' zei Yu heel enthousiast. 'Ja! Bel jij ze even? Wel jammer dat ze niet zo dicht bij wonen als dat wij bij elkaar wonen' zei ik tegen Yu. Yu zuchtte. Yu pakte de huistelefoon en had Strify, Romeo, Luminor en Shin gebeld. 'Ze vinden het allemaal een super idee! Schrijf ons maar in' zei Yu blij.
Ik klikte op de site op Aanmelden, nadat ik alle gegevens had ingevuld kreeg ik een bevestiging mail binnen. 'Het is gelukt!' riep ik uit.
Yu was zo hyper dat hij me heel heftig begon te knuffelen, maar toen vielen we om en Yu lag boven op me op de bank.
Reacties?
Reageer (1)
Zoenen, zoenen maak me gek! Haha, sorry maar daar dacht ik gewoon meteen aan.
1 decennium geledenSnel verder!