een kleine want ik moet nu gaan naar dokter(voor Knie...)

Het is alweer de grote pauzen, lunch pauze. Ik en Charlis lopen naar de leerlingen kamer. over een paar minuten zou Blaise ook komen. Ik stuur iedereen de leerlingen kamer uit. Daarna ga ik langs de jongens slaap kamer. ik duw overal de deur open waardoor ik een paar jongens in hun boxer zag staan maar liep dan gauw weer verder. Na 5 minuten waren alle kamers leeg. Niet veel later komen Blaise en Draco de leerlingen kamer in. ‘er staan een paar brugers voor de deur die zeggen dat als je naar binnen gaat er uit word gestuurd.’ Ik moet grinniken. ‘dat klopt maar dat geld niet voor jullie.’ en gelijk daarna trek ik Draco mee naar zijn kamer. nu staan ze er alleen voor.
Blaise POV
Oke en nu. Ik moet haar zeggen wat ik voel, maar daar ben ik nooit goed in geweest. ‘ehm lie-‘ verder kom ik niet eens want ze geeft me al een knuffel. ‘ik weet het al, sorry maar ik wou zo graag weten van Iris hoe je over me dacht. Maar nu hoef je geen moeilijke liefdes verklaring af te leggen. Dat lukt je niet zo goed.’ Zegt ze grinnikend. Ik knik en geef haar een zoen. En zij, zij zoent terug. dit was makkelijker dan ik dacht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen