Foto bij Selena Gomez

Het meeste wat hierin staat, klopt niet. Dus denk niet dat dit allemaal echt gebeurt is, nee, ik verzin dat allemaal.

Selena Marie Gomez.

"Ik ontmoette Justin bij een groot Hollywood feest. Het was een druk feestje, met allemaal beroemdheden, dus ook dé Justin Bieber. Hoe ik hem ontmoette? Nou, ik liep naar de drankjestafel, om wat te drinken te halen. En daar stond Justin ook. We praatten wat en er was vrijwel meteen een klik. Justin gedroeg zich als een echte gentleman en hij vroeg me bij een romantisch liedje te dans. Alles was perfect. De sfeer, het muziek, de dans zelf. Justin kon geweldig dansen en hij neuriede ook zachtjes mee. Alles leek perfect aan hem. Ik snapte toen waarom zijn fans zo trouw waren. Zo'n geweldig persoon verdiend gewoon het beste. Maar terug naar mijn verhaal. Toen de dans afgelopen was bracht hij me naar een rustig plekje en nam plaats op een bank. Ik volgde zijn voorbeeld. We begonnen weer te praten, en toen het laat was, bracht hij me naar mijn huis. Dat is het enigste wat ik me van avond herinner. Maar het belangrijkste was, dat ik wel gevoelens voor hem had gekregen."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen