Ik was thuis, ik lag op mijn bed, ik moest eigenlijk beginnen aan mijn huiswerk, maar ik had geen zin, ik lag wel goed. Ik hoorde mijn telefoon naast me afgaan en ik taste naar hem. “Met Tiff” “wat klink jij vrolijk” klonk Justin’s stem vrolijk. “ik kom net van school, ik moet beginnen aan mijn huiswerk, dan eten en dan naar dansen, maar ik heb geen zin om op te staan, dus ga ik mijn huiswerk niet maken” “is school zo vermoeiend?” “ja, ik had de laatste drie uur dansen en toen terug naar huis en nu lig ik op mijn bed” “dans jij zoveel dan?” “17 uur les, 14 uur op school en 3 uur bij de dansschool” “wow” haha, nu kon hij niks meer zeggen, ghehehe. “maar, ik ben over een paar weken in Hollywood, misschien kunnen we dan iets gaan doen, ik wil wel eens zien met wie ik bel en sms” “jott, wanneer, waar en hoe laat?” ik stond op en liep naar beneden, daar rook het naar lasagne, heerlijk. “over 3 dagen, voor Grauman's Chinese Theatre, hoe laat ben je uit?” “4 uur, maar ik kan de laatste 3 uur wel skippen” zei ik lachend. “oke, dan om 1 uur voor Grauman’s Chinese Theatre” “oke” “dan ga ik ophangen, doei” “doei” ik legde mijn telefoon op de keukentafel. “gaan we zo eten?” vroeg ik aan mijn moeder. “over 5 minuutjes” ik knikte en begon alvast van alles op tafel te zetten, zodat we snel konden gaan eten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen