Foto bij This is gonna rock ~ 001

Dit is mijn eerste ochtend hier. Ik heb echt bagger geslapen. Ik mis mijn ouders. Maarja, je moet toch wat over hebben voor een droombaan als deze. Je zult je nu wel afvragen, wat voor een baan heb je dan. Nou, dat ga ik nog niet vertellen. Daar moet je zelf maar achterkomen.

Oh, ik heb mezelf nog niet voorgesteld. Nou, ik ben Manouk. 17 jaar oud. En woon sinds gister in Berlijn. Geweldige stad, heel druk. Maar dé perfecte stad voor een Party Animal als ik.

Mijn moeder belde me nog, gisteravond. Ze wenste me veel plezier vandaag, dat zal ik wel hebben. Geloof mij maar. Deze dag wordt zo leuk! Ik hou van Berlijn, toch mis ik mijn ouders wel hoor. Ze deden alles voor me, altijd.

Wel jammer dat ik mijn broertje nu moet missen, hij is echt alles voor me. Net op een moment als dit, ga ik ze verlaten, voor mijn toekomst hier in het mooie Berlijn.

Vandaag; mijn eerste werkdag. De zenuwen gieren door mijn lichaam. 'k heb er echt zin in. Eindelijk mag ik alles in de praktijk laten zien. Het zal natuurlijk wel even wennen zijn, het echte werk. Maar ik heb er zo'n zin in. Het gaat me lukken, ik heb vertrouwen in mezelf.

Reageer (1)

  • XSanneLovex

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah verder!!
    sorry ben hyper:$
    maar wel verder gaan hoor!! ben nieuwgierig..!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen