Als mensjes blijven zeggen dat Seth niet dood mag gaan, gaat hij dood :@:@:@:@:@:@

Wie denk er nu dat ik zo gemeen ben (huil)????????????????????????????

Ik liep vrolijk over het strand. Eindelijk leek alles vredig. Seth en ik waren zo veel mogelijk samen. 'Hey schatje,'zei toen ik weer bij de kampvuurplaats kwam. 'Kan het ook iets minder? vroeg Leah lachend. Sinds een tijdje was ze ook ingeprent. Ze was zo gelukkig, het was net alsof Leah was ingeruild door een vrolijke gelukkige onbekende tweelingzus. Ik en Leah waren als kleine zusjes. Leah zat tegen Marco aan, met haar ogen dicht. Leah droeg een mooi topje en een skinny. Ze was geen lid meer van de roedel, geen wolf meer. Ik vond het fijn om te zien dat Leah gelukkig was. Het leek alsof de pijn in haar ogen nooit had bestaan. Sam leek er ook blij mee te zijn. Hoewel hij er niks aan had kunnen doen, had hij zich toch regelmatig schuldig gevoeld volgens Seth. Het was zonnig en warm. 'Kom je?'vroeg Seth. 'Waarheen?'vroeg ik onschuldig. 'Verrassing,'zei hij en hij tilde me op. 'Hallo, ik kan zelf nog lopen.'Hij lachte en liep naar de zee. 'Oh, nee, dat waag je niet,'zei ik serieus. 'Oh nee joh?'vroeg hij onschuldig. Hij liet me los en ik viel in het ijskoude water. 'En waar was dat goed voor?'vroeg ik terwijl ik opstond en mijn natte haar uit mijn gezicht schudde. 'Om dat we nu alleen zijn,'zei hij zachtjes en hij kuste me voorzichtig. 'En dat zorgt ervoor dat we nu wat privacy hebben. Cinthia, ik houd van je en...'

-Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen? Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Wie het goed raad krijg een lekker Seth/Jacob/ Twiboy naar keuze-koekie. Zet er maar bij wat je wilt:P-

Reageer (4)

  • IamRenesmee

    ik hoop dat hij haar ten huwelijk vraagt(H)

    super verhaal sgat(H)(H)(H)

    ike wil jake en seth koekjes als ik het goed heb:P

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Tweetybum

    Ik denk hetzelfde als Bonita, hij gaat haar ten huwelijk vragen! @Bonita, Aah, Starbucks! Mmmm!

    XxX

    1 decennium geleden
  • Allysae

    ik denk dat hij haar ten huwelijk vraagt
    sorry ben melig
    heb starbucks op

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen