Fake or real love ?
ENJOY
Nadat de film was afgelopen liepen we naar de trap en gingen we erop zitten. Jake pakte mijn hand vast en keek me in de ogen. Hij bracht zijn gezicht steeds dichterbij de mijne en voor ik kon reageren stonden zijn lippen gedrukt op de mijne. Zijn warme volle lippen voelde ik tegen de mijne, het was onmogelijk op hier tegenin te gaan. Onze lippen opende langzaam en ik voelde zijn tong, zelfs die was warm. het was zo teder, zo zacht. Het was bijna perfect. Maar het kon niet tippen aan de kus van Edward. Toen ik weer bij gedachte kwam zag ik pas wat ik aan het doen was, ik sprong achteruit en zag Jake met zijn ogen dicht en zijn mond open, lachwekkend was het. Maar ik moest serieus blijven, "Jake het spijt me als ik verkeerde indrukken bij je heb losgemaakt. Ik hou echt van je, als vriend. Meer niet Jake.'' Zei ik op serieuse toon. Hij keek me verdrietig aan en ik had nu al spijt van wat ik net had gezegd. "Ik breng je wel naar de Cullens." Zei hij met een kille ondertoon. Ik gaf een knikje. Hij liep voor me naar de auto en ik slofte er maar wat achteraan. Toen we in de auto zaten viel er een ongemakkelijke stilte, de bomen zoefde voorbij aan alle kanten. Er werd stevig geremd en ik hoorde Edward al voor de deur staan. Jake maakte de deur open en ik sprong uit de auto. "Knuffel?" Vroeg ik verlegen. Jake keek me diep in mn ogen en stapte toen terug de auto in. Net toen Jake de hoek om was liep Edward naar me toe. "Hoe was het?" Vroeg hij op gevoelloze toon. "De film? Ja hoor, ik had even tijd nodig om na te denken en ik ben bij het besluit gebleven, ik wil en kan niet zonder je." zei ik zo lief mogelijk. Hij keek me kill aan en zei scherp: "daar dacht je anders niet zo over op die trap, of dacht Jacob dingen die helemaal niet gebeurt zijn?". Ik zag zijn gekwelde blik. "Nee Edward, voordat ik er bij na kon denken zaten ze lippen op de mijne, ik ben meteen naar achter gesprongen!" zei ik op hysterische toon. Ik wist echt dat die zich gekwetst voelde, maar ik geef om niemand zoveel als om hem. "Kon ik je gedachten maar lezen nu." zei hij op een verdrietige toon. "Als dat het gene is wat jij wilt zou ik het je in detail uitleggen". Hij keek me diep in mn ogen, en sloeg zn armen om me heen. "Weetje, ik vond je al een raar meisje, maar nu je een vampier bent lijkt het wel nog erger". zei hij speels met zijn oude vertrouwde glimlach. Ik drukte mn lippen op de zijne, en dacht meteen weer aan de kus met Jake, ik moest en zou dat moment vergeten. Voor altijd. Edward tilde me op, nog steeds met zn lippen op de mijne, en legde me boven op zijn zacht fluwelen King Size Bed...
Reageer (3)
Hahahaha ik weet slecht in schrijven enzo , morgen komen er weer 1 of 2 stukken bij !
1 decennium geledenxG
hahaha omg xd
1 decennium geledenleuk hoofdstuk xd abelone, jij mag jake hebben, dan neem ik jared fuck off kim, he's mineee en dan krijgt bells gwn eddie
snel verder! XXX
ps hoe kan bella een baby krijgen als ze vamp is.. humorvol (is dat wel een woord, humorvol... klinkt eigenlijk best wel cuwl ^^ )
Verdurr x ab
1 decennium geledenBtw Bell Blyf vn m'n jakeey af bitch.