Foto bij Part Four

28-05-2011

Die avond was een van mijn beste verjaardag ooit. Alles voelde zo nieuw en het was alsof ik helemaal vrij was. In New York had het altijd gevoeld alsof mensen dingen van je gingen verwachten. Dat gevoel had ik altijd gehaat en het was er niet beter op geworden sinds we naar L.A. kwamen. Ik had geluk dat ik mijn uiterlijk en gewicht mee had, of ik was vast al onophoudelijk gaan lijnen.

Maar ik dwaal af! Terug naar mijn verjaardagavond. Toen ik de helft van mijn ijscoupe op had spotte mama de buren –ja hoor, dé buren- en vroeg of ze geen zin hadden om mee te vieren. Door hun never stopping gastvrijheid konden ze niet weigeren, of misschien was het omdat mama nogal aandrong. Papa schepte drie kommetjes vol met ijs en liet het versieren met M&M’s en stukjes cookie aan mij over. Ik herinner me nog dat ik hen aanstaarde en vroeg van welke planeet ze kwamen toen ze zeiden dat ze geen chocolade lustten.


---
Vertel eens wat je van het verhaal vindt alsjeblieft! <3

Reageer (3)

  • Assje

    Ik vind je verhaal: ÜBERMEGASUPERULTRAEXTREEM leuk!!! :)
    Dus zeker niet stoppen ofzo hè?! (;

    Ga je alsjeblief snel verder? (flower)
    (H) (K)
    -xxx- LOL<3

    1 decennium geleden
  • Zenith

    Ik vind dit verhaal vreselijk..



    LEUK<3

    1 decennium geleden
  • xLeutjeWicht

    het verhaal is onwijs gaaf, geweldig, cool, en eehm... gewoon zoals al je verhalen lees ik hem graag.
    je schrijft goed!

    Snel verder...!!(H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen