Foto bij No what happend?

Ibrahim

We waren lekker aan het trainen met het team, we deden het rustig aan want het was behoorlijk warm. Een trauma helikopter cirkelde boven ons en kwam steeds lager `Die wil landen` riep Lionel en terwijl hij dat zij kwam er een man aan gerend die ons allemaal het veld af stuurde. `Er is een vrouw ernstig gewond geraakt bij een auto ongeluk naast het veld we kunnen nergens anders landen` zij de man. Geschrokken keek ik de man aan. `Weten jullie of Noah in de kantine is?` riep ik naar Sophia en de andere vrouwen die op de tribune zaten. `Nee niet gezien` riep ze terug. `Shit` mompelde ik. Ze zou naar de training komen. Ik rende richting de weg en schrok bij wat ik toen zag. De auto van Noah was helemaal ingedeukt en hulpverleners waren de deur aan het opensnijden. `Noah` riep ik. `Meneer u mag hier niet komen` hield een Politie agent mij tegen. `Dat is mijn vrouw` riep ik hysterisch. Ik mocht dichter bij komen en keek vol ongeloof toe. Het liefst wilde ik iedereen aan de kant duwen en Noah uit die auto trekken maar dan belemmer ik de hulpverleners. `Leeft ze nog?` vroeg ik ontsteld aan één van de hulpverleners.



Reactie(flower)

Goed of slecht aflopen?

Reageer (8)

  • IbixAfellay

    goeed!!!

    1 decennium geleden
  • GeheimAgent

    Aaah ik wil dat Noah en de kindjes blijven leven hooor!!!! snel verder

    1 decennium geleden
  • ICExTOUCH

    omg super zielig!
    goed goed goed goed!
    anders ga ik heeel hard huilen! (huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    tuurlijk moet dit goed aflopen. snel verder dus <3

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    haloo vraagt jij nu serieus goed of slecht?
    goed man!

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen