Foto bij 7.3

Ariane Granger
'Dus, wat gaan we doen vandaag?' vraag ik Justin. Hij trekt zijn wenkbrauwen insinuerend op. 'Ik heb wel een goed plan.' En hij drukt een kusje in mijn nek. Ik giechel maar trek me weer los. 'Behalve dat?' Hij beweegt weer met zijn wenkbrauwen, 'Waarom niet dat?' 'Omdat ik..' begin ik, 'Nouja ik wil gewoon ook iets actiefs doen.' 'Maar het kan heel actief zijn..' 'Niet dat!' snauw ik. 'Ik ga even douchen.' Kondig ik aan en loop de kamer uit. Als ik de badkamer binnen kom, zie ik het bad naar me lonken. Ik kijk er even naar en draai dan de kraan open en gooi er lekker veel schuim in. Als het bad vol is stap ik in het witte schuim en zucht. 'Heerlijk.' mompel ik in mezelf. Ik sluit mijn ogen en begin te weken.

'Ariane, je bent nu toch wel klaar..' 'AAAH!' gil ik, als Justin de badkamer binnen komt. 'ehm, ik dacht, de douche maakte geen geluid, dat je al klaar was...' Justin probeert niet naar mij in bad te kijken. Ik beweeg wat schuim over mijn lijf en stamel wat. 'Vanwaar dat gegil hier.' hoor ik Chaz roepen. 'Ja wat is er aan de hand..' vervolgt Ryan, 'AAAAH!' Gillen Chaz en Ryan tegelijk en dan sluiten ze hun mond en bekijken het bad wat beter. 'Hé..' mompelt Ryan. 'Jongens, ga weg!' zeg ik boos. 'nu!' Ga ik verder. Ze grijnzen naar elkaar en lopen dan achteruit de badkamer uit. Jongens. Ik stap het bad uit en droog me af met een zachte handoek. Fijn, mijn kleren liggen in mijn kamer, gelukkig heb ik hier wel ondergoed liggen. Ik kom de badkamer uit met een handoek om me heen gewikkeld en loop mijn kamer in. 'Sorry dat we je begluurde.' zeiden de jongens in koor met een grote grijns waardoor ik ze niet meer geloofde. 'Wat doen jullie hier trouwens, Justin en ik hadden plannen vandaag.' Ryan en Chaz kijken Justin vragend aan. 'Ja dat is waar.' stamelt hij. 'Dan gaan wij wel weer.' zeggen ze lachend. 'Laten we jullie lekker knuffelen.' Ze lopen grijnzend de deur weer uit en we horen hun voetstappen op de trap. 'Zullen we naar het strand gaan?' vragt Justin dan. Ik knik, kleed me snel aan, pak zijn hand en druk een kusje in zijn nek. 'Ik vind je lief.' mompel ik en huppel dan voor hem uit, de trap af.


Reacties? Wat dachten jullie ervan om morgen de top te halen? :Y)

Reageer (9)

  • vampgirly

    Ah, arme Ariane!! 3jongens die op je staan te kijken als je in bad ligtxD
    Verderr girlz(flower)(H)
    Owh en over de top 5, kzie da wel zittn (Y)

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    arm kind!
    Ryan vriendin?
    Chaz vriendin?

    xxx

    1 decennium geleden
  • Colourcake

    haha dat lijkt me echt kut, lig je in bad staan hun drie te kijken xD

    1 decennium geleden
  • Alloveryou

    awesome

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen